مشروح اخبار


» معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد : این دیگر از آن دروغ‌های شاخدار است!



این مسئول ارشد سیاسی امنیتی افزود: نامزدهای محترم و مسئولان ستادها باید برای جلوگیری از هرگونه مشکلی حتما با فرمانداری‌ها هماهنگی داشته باشند.
وی هم چنین ...

 معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  گفت‌: حمله با چاقو به قالیباف در یاسوج کذب محض است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز ؛ معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این‌که در جاهایی نقل شده با چاقو به اطرافیان قالیباف در یاسوج حمله شده شایعه‌ای است که از اساس کذب محض است.

خبرگزاری فارس: حمله با چاقو به قالیباف در یاسوج کذب محض است

 

 

غلامعلی رضوانی گفت: انسان گاهی اوقات شایعاتی می‌شنود که از شنیدن آن متعجب می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که بهترین استقبال از نامزدهای انتخابات در کشور به نظر من و بسیاری از کارشناسان در این استان بوده است، افزود: متأسفم که برخی با شایعه‌سازی قصد تشویش اذهان را دارند.

این مسئول ارشد سیاسی امنیتی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که تنها شنیده‌ام بر اثر ازدحام جمعیت انگشتر یکی از حضار در مراسم به سر یکی از همراهان آقای قالیباف گیر کرده، افزود: به همه اعلام می‌کنم که شایعه حمله به اطرافیان قالیباف یک شایعه بیش نیست.

رضوانی با انتقاد از این‌که همراهان آقای قالیباف و برنامه‌ریزان ستاد ایشان بدون هماهنگی ما در گلزار شهدای یاسوج حضور یافته‌اند، افزود: نامزدهای محترم و مسئولان ستادها باید برای جلوگیری از هرگونه مشکلی حتما با فرمانداری‌ها هماهنگی داشته باشند.

وی با تأکید دوباره که این شایعه حاصل دروغ‌پردازی عده‌ای با نیات خاص بوده، تصریح کرد: کسی حق ندارد با شایعه‌سازی شعور بالای سیاسی مردم این استان و مهمان‌نوازی آن‌را زیر سؤال ببرد.

وی در پاسخ به این سؤال که در برخی سایت‌ها ذکر شده حمله به خود قالیباف صورت گرفته، تصریح کرد: این دیگر از آن دروغ‌های شاخدار است.(فارس)



تاریخ انتشار : 17 خرداد 1392, 21:49



» اخبار مرتبط:

  • تغییرات در استانداری کهگیلویه و بویراحمد با انتصاب معاون سیاسی آغاز شد
  • اولین تغییر در استانداری کهگیلویه و بویراحمد/خداحافظی اول معاون استاندار
  • ستاد انتخاباتی قالیباف در یاسوج فعال شد+آدرس
  • معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • برخی در لباس پوشیدن ادارات را با شب نشینی اشتباه گرفته‌اند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟