مشروح اخبار


» برخی در لباس پوشیدن ادارات را با شب نشینی اشتباه گرفته‌اند



معاون سیاسی استاندار که سخنان او در ماه های گذشته درمورد حجاب زنان در گچساران خبرساز شده بود این بار هشدار او به نحوه لباس پوشیدن برخی ...

معاون سیاسی استاندار که سخنان او در ماه های گذشته درمورد حجاب زنان در گچساران خبرساز شده بود این بار  لباس پوشیدن برخی کارمندان را تذکرداد.

به گزارش راک نیوز ؛ نشست ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با حضور مسئولان استانی به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار این استان برگزار شد.

غلامعلی رضوانی در این نشست با بیان اینکه مسئولان باید در عمل مصوبات این ستاد را به مرحله اجرا بگذارند، تصریح کرد: چه می‌شود ما که هزینه‌های میلیاردی برای ساخت راه‌ها و جاده‌ها خرج می‌کنیم در کنار آن چند تابلوی ذکر ائمه اطهار و جملات و کلماتی آموزنده از آن بزرگان نصب کنیم که هزینه آن بسیار کم و ناچیز است. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این روزها که متعلق به فاطمیه بود درس‌های خوبی برای ما داشت که اگر به درستی این درس‌ها را فرا گیریم و به روش و سیره آن حضرت و سایر ائمه عمل کنیم بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی را نخواهیم داشت.

وی با بیان این سخن که نباید تنها به ذکر مصیبت در این راه بسنده شود، تصریح کرد: باید در عمل دستورات ائمه را به کار بندیم تا دچار برخی مشکلات کنونی نشویم.

این مسئول ارشد سیاسی اجتماعی، ناهنجاری‌های اجتماعی را ناشی از فاصله گرفتن از این ارزش‌ها دانست و گفت: یک روز آخرین ذخیره الهی ظهور خواهد کرد و همه تلاش ما به این خاطر است که یک قدم به جلو برداشته شود.

رضوانی از برخی مصوبات در وزارت کشور خبر داد و گفت: یکی از این مصوبات دفاع از حریم و امنیت شهروندان است که موضوع حجاب و عفاف را در بر می‌گیرد و معتقدیم این همه بی‌بند و باری حاصل بدحجابی است.

این مسئول با انتقاد از برخی مراکز آموزشی که بی بند و باری در آنها رواج دارد گفت: این موضوع نیز از مصادیق بارز تضییع حقوق شهروندی به شمار می‌رود.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از وضعیت پوشش برخی کارمندان ادارات گفت: عده‌ای فکر نمی‌کنند در جامعه‌ای اسلامی و در اداره‌ای زیر مجموعه نظام اسلامی مشغول به کار هستند و به گونه‌ای لباس می‌پوشند که انگار به جای کار به مهمانی و یا شب‌نشینی رفته‌اند.(فارس)



تاریخ انتشار : 27 فروردین 1392, 02:05



» اخبار مرتبط:

  • اعتراف یا دلداری!/لباس محلی لری نوعی حجاب کامل است
  • اولین تغییر در استانداری کهگیلویه و بویراحمد/خداحافظی اول معاون استاندار
  • تغییرات در استانداری کهگیلویه و بویراحمد با انتصاب معاون سیاسی آغاز شد
  • معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد : این دیگر از آن دروغ‌های شاخدار است!
  • از روی ناچاری جشن‌ها را در رسانه امنیتی صدا و سیما برگزار می‌کنیم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟