مشروح اخبار


» اعتراف یا دلداری!/لباس محلی لری نوعی حجاب کامل است



نحوه نظارت بر تالارهای جشن‌ها و عروسی‌ها اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی موظف به نظارت قاطع و قانونی بر سالن‌ها و تالارهای بوده و به صورت ویژه این اماکن باید رصد شود فرمانداران توجه به این امر مهم داشته باشند و هماهنگی‌های لازم در این خصوص را اعمال و اجرا کنند.

راک نیوز : ظهر امروز کارگروه فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی استاندار، مدیرکل ثبت و احوال، مدیرکل بهزیستی، مدیرکل ارشاد اسلامی، فرمانداران شهرستان‌ها و دیگر دستگاه‌های فرهنگی برگزار شد.

غلامعلی رضوانی در این نشست اظهار کرد: با توجه به گزارشات و آمار موجود کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ طلاق جزء پنج استان است که کمترین آمار طلاق را دارد و ازدواج آن به نسبت جمعیت بالا بوده از این رو طلاق مقدار کم و ناچیز آن هم زیاد است و متولیان فرهنگی باید این آمار را به کمترین برسانند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشکلاتی از قبیل بدحجابی در این استان را به نسبت دیگر استان‌ها بهتر عنوان کرد و گفت: لباس‌های محلی در این استان خود نوعی حجاب کامل بوده و اگر تهدیدهایی وجود دارد و جامعه ما را به سمتی می‌کشاند و جایگاه کنونی را به تنزل سوق می‌دهند باید توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان مورد توجه ویژه مسئولان امر باشد.

رضوانی ادامه داد: تذکرات و تابلوهای قابل توجه به منظور رعایت حجاب و عفاف در برخی از ورودی‌های شهرها و شهرستان‌ها نصب نشده و توجه به دینداری و ولایت‌مداری باید مد نظر قرار گرفته شود تا از میزان معضلات و مشکلات کاسته شود.

وی هدف از تشکیل کارگروه فرهنگی و اجتماعی را جلوگیری از ترویج ناهنجاری‌ها و جرائم آشکار بیان کرد و گفت: بی‌حجابی یا بدحجابی از جرائم آشکار بوده که قانون برای آن تدوین و شامل مجازات است از این رو متولیان امر در این خصوص اقدامات لازم را اعمال و اجرا کنند.

رضوانی به نحوه نظارت بر تالارهای جشن‌ها و عروسی‌ها اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی موظف به نظارت قاطع و قانونی بر سالن‌ها و تالارهای بوده و به صورت ویژه این اماکن باید رصد شود فرمانداران توجه به این امر مهم داشته باشند و هماهنگی‌های لازم در این خصوص را اعمال و اجرا کنند.

این مسئول ابراز داشت: در صورت بروز مشکل و معضل در سطح جامعه نباید توجه‌ای به ایل و طوایف خاصی شود و چشمان خود را ببندیم و اجازه رشد و رواج معضلات و جرائم آشکار را دهیم.



تاریخ انتشار : 30 بهمن 1391, 22:55



» اخبار مرتبط:

  • برخی در لباس پوشیدن ادارات را با شب نشینی اشتباه گرفته‌اند
  • دربایگانی اسناد کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست کشوری
  • افزایش طلاق و کاهش ازدواج در گچساران
  • کار فرهنگی در سخنرانی خلاصه نمی‌شود
  • نباید شور و نشاط اجتماعی تحت تأثیر سلایق شخصی قرار گیرد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟