مشروح اخبار


» حاشيه کیهان از کنفرانس خبري روحاني



به گزارش راک نیوز، کیهان نوشت: در کنفرانس روز گذشته، خبرنگار شرق به پشت تريبون رفت و اظهار اميدواري کرد در دولت آقاي روحاني شاهد بازگشايي انجمن روزنامه‌نگاران باشيم که اين موضوع با سوت و کف ساير خبرنگاران رسانه ها و روزنامه هاي زنجيره اي مانند بهار و آفتاب يزد و اتحاد و سايت هاي همسو مواجه شد. اين شادماني براي يک اظهارنظر حاشيه اي در حالي است که وقتي جناب روحاني تاکيد کرد در برابر آمريکا از حقوق ايران دفاع خواهد کرد، هيچ يک از آنها کمترين ابراز احساساتي از خود نشان ندادند!
گفتني است سردمداران انجمن صنفي روزنامه‌نگاران از جمله رجب مزروعي، هم اکنون به آمريکا، انگليس و فرانسه پناهنده شده و ماهيت وابسته خود را برملا کرده اند و ديروز روزنامه هاي زنجيره اي با سکوت معنادار و اخم آلود و هماهنگ خود نسبت به تاکيد روحاني بر دفاع از حقوق ملت ايران در برابر آمريکا، نشان دادند از چه قماشي هستند.
خبرنگار سپس به طرح اين پرسش پرداخت که با توجه به حمايت آقايان هاشمي، خاتمي و آمدن آراي اصلاحات به سبد شما آيا پيگير مطالبات اصلاح‌طلبان و احزاب و گروه‌ها خواهيد بود که رئيس‌جمهور منتخب پاسخ داد: از همه آنهايي که حمايت کردند صميمانه تشکر و سپاسگزاري مي‌کنم.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام  اضافه کرد: يادمان باشد بنده از امروز رئيس جمهور منتخب همه ملت ايران هستم و آنچه که وظيفه من است توجه و خدمت به مردم است و اين به کمک خود مردم امکان‌پذير است.
پاسخ هوشمندانه روحاني به سوال شرق نشان داد وي خود را وامدار اصلاحات ندانسته و رئيس جمهور همه مردم ايران مي داند.



تاریخ انتشار : 28 خرداد 1392, 01:25



» اخبار مرتبط:

  • بازتاب سخنراني روحانی در اسراییل
  • اردوغان روحاني را به ترکيه دعوت كرد
  • مشاور روحاني: صداوسيما عذرخواهي کند
  • جاخالي روحاني به گلوله تندروها
  • آيت الله هاشمي: براي بهبود رابطه به عربستان مي روم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟