مشروح اخبار


» انتصاب سرپرست معاونت تبليغات اسلامي بوشهر



مديرکل تبليغات اسلامي بوشهر در جلسه اي که در دفتر وي برگزار شد، با صدور حکمي حسين اديبي را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگي اداره کل تبليغات اسلامي استان بوشهر منصوب کرد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي استان بوشهر، حجت الاسلام سيدنورالله موسوي نيا در اين جلسه ضمن قدرداني از زحمات حجت الاسلام نعمت الله عظيمي فرد، سرپرست سابق اين معاونت، حسين اديبي، کارشناس ارشد امور مساجد اداره کل تبليغات اسلامي استان بوشهر را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت فرهنگي اداره کل تبليغات اسلامي استان بوشهر منصوب کرد.

مديرکل تبليغات اسلامي بوشهر در اين جلسه ضمن ارائه رهنمون هايي در خصوص راه هاي ارتقاء بيش از پيش جايگاه علمي، پژوهشي و فرهنگي اداره کل در سطح استاني و کشوري خواستار استفاده بيش از پيش از پتانسيل هاي موجود و تعامل بيشتر مجموعه اداره کل با ساير ادارات فرهنگي و موسسات وابسته شد.

وي گفت: پاسخ به طرح ها و برنامه هاي معاونت فرهنگي سازمان، در واقع فقط پاسخ به نامه نيست؛ بلکه ارائه گزارش عملکرد ابلاغي است که از ناحيه معاون امور فرهنگي و تبليغ و همچنين ادارات کل سازمان به صورت مکاتبه اي استان ها را مورد رصد و ارزيابي قرار مي دهند.

حجت الاسلام موسوي نيا ادامه داد: اداره کل تبليغات اسلامي بوشهر در انجام برنامه هاي ابلاغي و ارائه پاسخ به موقع به معاونت امور فرهنگي و تبليغ سازمان جايگاه ويژه اي دارد ؛ لذا کسب اين موقعيت مرهون زحمات و تلاش تمام کارشناسان حوزه فرهنگي اداره کل و مديران ادارات تبليغات اسلامي شهرستان ها است.

وي با اشاره به موقعيت سوق الجيشي استان به عنوان کمربند ارتباطي ايران و کشورهاي حوزه خليج فارس و شاهراه کليه تکنيسين ها و متخصصين حوزه نفت و گاز خواستار نگاه ويژه نماينده دولت در استان به حوزه دين و فرهنگ شد.

حجت الاسلام موسوي نيا با بيان اين که مردم بوشهر داراي فرهنگي کهن و مردمي ولايتمدار و روحاني محور هستند افزود: استان بوشهر ميزبان بيش از صدها هزار کارگر و کارفرما از استان هاي مجاور و سراسر کشور است که هر کدام از آن ها با خود خرده فرهنگ خاصي را به استان آورده؛ لذا نيازمند تلاش و حمايت همه جانبه در برابر تهديدات فرهنگي و مقابله با انحرافات فکري و نحله هاي منحرف نوظهور هستيم که در راستاي نيل به اين مهم اين سازمان به تنهايي قادر به مقابله با آن نبوده و نيازمند هم افزايي هستيم.

مديرکل تبليغات اسلامي بوشهر تصريح کرد: با توجه به شاخصه هاي مذکور استقرار بيش از 250 روحاني مستقر در سطح استان امري اجتناب ناپذير به نظر مي رسد که تحقق اين امر عنايت ويژه دولت را مي طلبد.

مديرکل تبليغات اسلامي بوشهر در خاتمه سخنان خود اظهار داشت: اميد آن مي رود که اداره کل با اين انتصاب با اجراي طرح ها و برنامه هاي خود بتواند جايگاه ويژه و برجسته اي در ميان سازمان ها به دست آورده و با انجام فعاليت هاي قله اي ضمن کسب رضايتمندي ناظرين بالا دستي، در نهايت گامي در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري در سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي بردارد.

در بخش ديگري از اين جلسه سرپرست معاونت فرهنگي اداره کل تبليغات اسلامي استان بوشهر با برشمردن برنامه هاي مورد نظر خود خواستار بهره گيري از ظرفيت ادارات استاني و شهرستان ها و تلاش در جهت اجراي بهينه طرح هاي مورد نظر سازمان شد و بر لزوم ارائه ايده هاي نوين با همکاري همکاران مجموعه فرهنگي و عنايت مدير کل تبليغات اسلامي استان شد.

گفتني است، در جلسه فوق که 2 تير 92 در دفتر مديرکل تبليغات اسلامي بوشهر برگزار شد، حجت الاسلام نعمت الله عظيمي فرد، سرپرست پيشين اين معاونت، عبدالله رئيسي کارشناس پژوهش و آموزش، خديجه گرشاسبي کارشناس ارشد امور بانوان و محمد شهبازي کارشناس فرهنگي اداره کل تبليغات اسلامي استان حضور داشتند.



تاریخ انتشار : 3 تیر 1392, 03:18



» اخبار مرتبط:

  • یک دهدشتی سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان تنگستان شد
  • نشست مديرکل تبليغات اسلامي با معاون سياسي امنيتي استاندار بوشهر
  • مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی بوشهر معارفه می شود
  • اقامه نماز جماعت در 50 مسجد و نمازخانه بين راهي استان بوشهر
  • نشست مديرکل و کارکنان تبليغات اسلامي با امام جمعه بوشهر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟