مشروح اخبار


» آقای استاندار شما به مردم استان خیلی بدهکار هستید .



در روزهای گذشته پیامکی،از روابط عمومی استانداری دریافت نمودم به مضمون  "پیام تشکریک طلبه هم استانی از استاندار کهگیلویه وبویراحمد..(درآخرالزمان سربازانی مخلص از امام عصر (عج)بربالا دست نا اهلان قرار میگیرند که هرج ومرجهای به وجودآمده راازبین خواهد برد)درwww.ostan-kb.irبخوانید""
اما ای کاش روابط عمومی استانداری مشکلاتی را که بارها رسانه ها با استاندار مطرح نمودن وقول پیگیری داده بود مانند این روزهای پر فروغ پیگیری میکرد.
بگذریم
من به دیدگاه این طلبه عزیز احترام میگذارم  واحتمالا ایشان استاندار محترم را بازاویه دید خود در زمره سربازان امام عصر پنداشتند که اگر چنین باشد خوشا به سعادت استاندار محترم ومردمی که ازداشتن چنین انسان والایی  بهره بردند،وبدا به حال من که نتوانستم چون این طلبه جوان استاندار بزرگوار را بشناسم.
البته من برای خود دلایلی دارم وشاید کسی باشد که گفته های من را تایید کند.
راستش را بخواهی من با بخشی از این نوشته طلبه عزیز مخالفم و برعکس معتقدم جناب صابری خیلی خیلی به مردم استان بدهکار هستند و باید از همین امروز بجای اینکه باپول بیت المال ،روابط عمومی اداره اش از تعریف یک طلبه بوجد آیند وهمه را بخواندن این تعریف وتمجیدها  با ارسال پیامک تشویق کنند باید بخاطر فرصت های ازدست رفته در دوران تصدیش بر کهگیلویه وبویراحمد عذر خواهی کنند.
جناب آقای صابری استاندار محترم استان کهگیلویه وبویراحمد :

شما بدهکارید زیرا در زمان  پردرآمدترین وپولدارترین دولت(به گواه آماروارقام) در طول 34سال گذشته استاندار استان بودید وکاری نکردید.
شما  به جوانان استان وورزشکاران  شهرستان بویراحمد بدهکارید زیرا  همه توان شما بقول خیلی ها در توسعه اماکن ورزشی7دصد هم نبوده چرا که اگربوده ورزشگاهی را که با 93درصد پیشرفت فیزیکی از دوران مهندس نیکزاد نیمه تمام مانده بود تکمیل میکردید

شما به مردم شهرستان های کهگیلویه ،چرام ،لنده وبهمئی بدهکارید زیرا پروژه های عمرانی وملی در دوران پربرکت مدیریت شما براستانداری! یا تعطیل شدندیا در حال تعطیلی هستند (نمونه جاده ملی باغچه سادات وپاتاوه-دهدشت و...)
قبل از آمدن شما مهندس نیکزاد به مردم استان وعده بازگشایی جاده پاتاوه- دهدشت را درخرداد 92داده بودند ،اکنون که یواش یواش شما قصد رفتن دارید و رسانه هادرحال گمانه زنی در مورد استاندار آینده استان هستند،نه تنها مردم بازگشایی به چشم ندیدندبلکه پیمانکاران قبل از شما پروژه را ترک کردند،بعنوان ارشدترین نماینده دولت به ما بگویید شماچه کردید و عاقبت پروژه چه  خواهدشد.
ومهم ترین سند کم کاری در دوران مسئولیت جنابعالی همین است که کهگیلویه وبویراحمد جزمحدود استان هایی است که رئیس جمهور در ماه های آخر پروژه ای برای افتتاح در این استان ندارد.
این درحالیست که در روزهای گذشته حتی در سپیدان یعنی 60کیلومتری یاسوج مردم صدای قیچی افتتاح پروژه ای رابا دستان رئیس دولتهم ودهم  شنیدند،اما اینجادریغ از یک افتتاح حتی به دستان مبارک شما!.
وقتی امدید گفتید پارک ساختن کار استاندار نیست کار شهرداری است کسی برشما خرده نگرفت  ،اما نگفتی جز بسخره گرفتن مدیران در شورای اداری چه چیزی وظیفه استاندار است.
(نشان به همان نشانی که هر وقت جلسه شورای اداری برگزار میشد یکی از خبرگزاری های مطرح کشور که مشترکات سیاسی زیادی با جنابعالی داردازحاشیه های پر رنگ تر ازمتن جلسات یاد میکرد)
شما بیشترین وقت خود را صرف تغییر چیدمان میزهای استانداری کردید،صرف عزل ونصب ورفت آمد مدیرانی کردید،که نه تنها مردم بلکه خود شما هم پیشرفتی ندیدید، واز امور اساسی  آنقدر غافل شدید که کارمندان مجموعه جنابعالی متاسفانه برای اولین بار درطول عمر خود بخاطر عدم دریافت معوقات مجبور به تجمع درجلوی  درب مهم ترین نمایندگی دولت در استان شدند.
شما به مرد فهیم وکم توقع  گچساران بدهکارید زیرابعلت سو مدیریت جنابعالی در طول چهارماه یک فرودگاه دوبار در این شهرستان افتتاح شد.
خوب میدانید در هزاره سوم میلادی هنوز در چند کیلومتری دهدشت مرکز باسابقه ترین شهرستان این استان هنوز استفاده از ایرانسل ممکن نشده است.
آقای استاندار شنیدیم شما کار های کارشناسی شده مدیران بومی استان را با گفته های پسرت که شب ها در گوگل سیرچ میکند مقایسه میکنید.!!!

البته بی انصافی است اگر از محاسن جنابعالی سخن نگویم چراکه در اویل دوران تصدی استانداری با مصاحبه هایی توانستید نام کهگیلویه وبویراحمد برای چند روزی در فضای مجازی  و رسانه های مکتوب بچرخد  چه آن روزی که فرمودید توزیع سیب زمینی مجانی در سال 88 ایده شما بود وچه آن روزی که برای صدور مجوزآشپزخانه های اپن نسخه پچیدید.
بی شک تلاش وافر شخص شما در سر وسامان بخشیدن به بشار قابل انکارنیست ،اما اگر در قامت مدیر کل محیط زیست یا منابع طبیعی میتوانستید
برای استان کارایی بیشتری داشته باشید تا استاندار باز هم به این مردم بدهکارید واین خلاف همان نوشته ان طلبه  گرامی میباشد که مدعی بود شما درقرار دادن هرچیزی سرجای خودش  تلاشی وافر داشتید.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب که اغلب پروژه‌های «مهر ماندگار» استان با کمبود اعتبار مواجه هستند، گفت: تعدادی از این پروژه‌ها فعال و تعدادی نیز غیر فعال هستند. سید نعمت‌الله صمدی افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ پروژه ملی وجود دارد که همه آنها جزء طرح‌های «مهر ماندگار» هستند. وی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها در حوزه راه و شهرسازی هستند، اظهار کرد: احداث محور "پاتاوه" به دهدشت ۶۲ درصد‌، احداث باند دوم یاسوج به بابامیدان ۳۵ درصد، تقاطع غیرهم سطح بهشت زهرا گچساران ۸۰ درصد، حذف قوس‌های دشتروم ۷۰ درصد و دوبانده کردن محور یاسوج به سپیدان با ۵۵ درصد از مهمترین طرح‌های «مهر ماندگار» کهگیلویه و بویراحمد است. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از این تعداد پروژه، پنج پروژه مرکز بهداشت شبانه روزی لوداب، مرکز بهداشتی چرام، زایشگاه بیمارستان امام سجاد‌(ع) یاسوج‌، مرکز درمانی یاسوج و مرکز قلب بیمارستان یاسوج رسما افتتاح شدند. وی تصریح کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج ۹۶٫۵ درصد پیشرفت فیزیکی ابنیه دارد که در صورت تامین اعتبار دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد. صمدی به بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما به علت مشکلاتی که بین پیمانکار و اداره راه و شهرسازی است، غیرفعال است. وی دیگر پروژه‌های «مهر ماندگار» کهگیلویه و بویراحمد را در بخش‌های صنعت و معدن، ورزش و جوانان، بهداشت و درمان، فرهنگ، نفت و گاز عنوان کرد. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیگیری‌های متعدد که در سطح ملی و استانی برای پروژه‌های «مهر ماندگار» کهگیلویه و بویراحمد انجام شده، اظهارامیدواری کرد در دولت یازدهم با تخصیص اعتبار به پیشرفت



تاریخ انتشار : 7 مرداد 1392, 23:22



» اخبار مرتبط:

  • شهرستان کهگیلویه میزبان سفر شهرستانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
  • تجلیل استاندار احمدی نژاد از استاندار خاتمی
  • اولین تغییر در استانداری کهگیلویه و بویراحمد/خداحافظی اول معاون استاندار
  • وزارت کشور ازعزل3 بخشدار وفرماندار باشت توسط استاندار کهگیلویه وبویراحمد خبر ندارد!!+سند
  • استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد رابیشتر بشناسیم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟