مشروح اخبار


» خطرات استفاده از موبایل در دوران بارداري



در دوران بارداري، بايد هوشيار بود که برخي عوامل، سلامت نوزاد را تهديد مي کند.

يکي از اين عوامل خطر، استفاده از تلفن همراه است که دراين مطلب به نقل از سايت «MSN» به گوشه اي از پيامدهاي آن اشاره مي کنيم.

آسيب مغزي:استفاده مکرر از تلفن همراه، خطر آسيب رسيدن به مغز جنين را افزايش مي دهد. هنگامي که جنين در حال رشد است، شکل گيري سلول هاي عصبي، حياتي است. شکل گيري ناقص سلول هاي عصبي، احتمال بروز اختلالات عصبي را در سال هاي آينده زندگي کودک افزايش مي دهد. محققان اسکانديناوي دريافته اند، استفاده از تلفن همراه، ميزان يافته هاي عصبي موجود در مغز جنين را از بين مي برد. بنابراين، زن باردار بايد استفاده از تلفن همراه را کاهش دهد.

ايجاد مشکلات عاطفي:قرار گرفتن در معرض امواج تلفن همراه در دوران بارداري باعث مي شود که در آينده کودکان دچار مشکلات عاطفي شوند. در واقع اين کودکان که نمي توانند عواطف خود را کنترل کنند ، دچار آسيب مي شوند.

مشکل برقراري ارتباط با همسالان:اگر در دوران بارداري جنين در معرض اشعه تلفن همراه قرار گيرد، به احتمال زياد در آينده اين کودک نمي تواند با کودکان ديگر ارتباط برقرار کند. از آن جا که استفاده از تلفن همراه هنگام بارداري در رشد مغز کودک اثر مي گذارد اين دسته از کودکان به دشواري مي توانند با همسالانشان ارتباط برقرار کنند.

خراسان




تاریخ انتشار : 25 تیر 1392, 07:49



» اخبار مرتبط:

  • از خطرات موبایل چه می‌دانید؟!
  • ارزان قيمت ترين تلفن همراه دنيا
  • تاثیر امواج تلفن همراه و پارازیت‌ها‌ بر سقط جنین
  • از «آقاي حکايتي» چه خبر؟
  • موبایلتان را با تکان دادن شارژ کنید!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟