مشروح اخبار


» دستگیری قاتلی که مجلس آشتی کنان را به صحنه قتل تبدیل کرد



قاتلی که مجلس آشتی کنان فامیلی را به صحنه قتل تبدیل کرد پس از دو ماه با تلاش شعبه ویژه مبارزه با قتل آگاهی استان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

به گزارش راک نیوز، قاتل الف-ش که در جریان یک اختلاف خانوادگی که سابقه درگیری قبلی با مقتول پرونده ق-ح را داشت در جلسه ای که برای حل اختلافات ترتیب داده شده بود با اسلحه گرم شکاری مرتکب قتل شد.

این قاتل متواری که با تلاش شعبه پنچم ویژه مبارزه با قتل آگاهی استان پس از دو ماه در حوزه قضایی آباده دستگیر شد به بزه ارتکابی خود اعتراف کرده است.

 پرونده فوق در مرجع قضایی مفتوح و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

بازپرس رسیدگی به این پرونده تأکید کرد پس از تکمیل تحقیقات و مشخص شدن زوایای پنهان پرونده کیفرخواست مناسب مطابق با قانون صادر و پرونده به دادگاه جزایی شیراز ارسال خواهد شد.

رسیدگی به پرونده سارقان مسلح مسافرنما

پرونده سارقان مسلح پرايد در شيراز پس از دستگيري به شعبه ويژه بازپرسي در دادسراي امور جنايي و جرائم امنيتي شيراز تحويل شد.

پس از وقوع يك فقره سرقت مسلحانه خودرو پرايد در شيراز كه در روزهای پاياني سال گذشته به وقوع پيوست سارقان آن در روزهای پایانی تیرماه امسال  دستگير و توسط قاضی اسدی بازپرس شعبه هفدهم با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

اين دو سارق مسلح به نامهای م- ن و ح -ن كه در پوشش مسافر در ساعات پاياني شب قصد عزيمت به يكي از مناطق اطراف شهر را داشتند پس از سوار شدن به خودرو پرايد با تهديد، راننده خودرو را پياده و اتومبيل وي را به سرقت بردند.

اين پرونده همچنان در شعبه 17 بازپرسي شيراز در حال رسيدگي و تكميل تحقيقات است.




تاریخ انتشار : 29 تیر 1392, 01:08



» اخبار مرتبط:

  • دزدان مسلح بانك‌ها پای چوبه دار
  • زورگيران مسافركش درشيراز دستگيرشدند
  • اعدام گانگسترهای شیراز در ملاءعام
  • باند سارقان مغازه در یاسوج متلاشی شد
  • فلج شدن دختر 5 ساله با دیدن صحنه سرقت از پدر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود