مشروح اخبار


» مدرس دانشگاه آزاد دهدشت به عضویت کمیته علمی ژورنال IJCSA در آمد+عکس



این مدرس 23 ساله دانشگاه آزاد دهدشت سابقه عضویت در انجمن بین المللی علوم کامپیوتری و تکنولوژی اطلاعاتی، مجمع جهانی مهندسین و مرکز بین المللی همکاری های تحقیقاتی دانشگاه و صنعت را داشته و مدت...

سید رضا خاضع، مدرس دانشگاه آزاد دهدشت به عضویت کمیته علمی و هیات داوری ژورنال بین المللی IJCSA در آمده است.
به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛ 

سید رضا خاضع به تازگی به عضویت کمیته علمی و هیات داوری ژورنال بین المللی علوم محاسباتی و کاربردها   & Applications  International Journal on Computational Science (IJCSA) در آمده است.

 alt




این مدرس 23 ساله دانشگاه آزاد دهدشت سابقه عضویت در انجمن بین المللی علوم کامپیوتری و تکنولوژی اطلاعاتی، مجمع جهانی مهندسین و مرکز بین المللی همکاری های تحقیقاتی دانشگاه و صنعت را داشته و مدت دو سال است که فعالیت های پژوهشی خود را در زمینه هوش مصنوعی داده و پردازش زبان طبیعی و الگوریتم های فرا ابتکاری آغاز کرده است.


خاضع در این مدت کم، تعداد قابل توجهی مقاله در ژورنال های مختلف علمی و پژوهشی به چاپ رسانده است و به همین دلیل از ژورنال های مختلف در حوزه تحقیقاتی دعوت به همکاری شده است.


لازم به ذکر است، وی پیش از این نیز به عضویت کمیته فنی و هیات علمی ژورنال بین المللی علوم کامپیوتر و کسب و کار انفورماتیک International Journal of Computer Science and Business Informatics در آمده بود.



تاریخ انتشار : 2 مرداد 1392, 16:22



» اخبار مرتبط:

  • الهام امین‌زاده کیست؟
  • رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی ‌فارس منصوب شد
  • رئیس دانشگاه آزاد گچساران پژوهشگر برتر منطقه 16 دانشگاه آزاد شد
  • مقاله جوان دهدشتی در جمع 8 مقاله برتر انجمن های علوم دامی جهان+عکس
  • زندگینامه: فاضل لاریجانی (1342 -)
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟