مشروح اخبار


» مجلس آينده بايداز رفتارها و نگاه‌هاي مقطعي در كشور پرهيز نمايد.



مجلس هشتم شوراي اسلامي به رياست علي لاريجاني به اعتقاد برخي در اين دوره، دوران پر تلاطمي در مسائل جاري كشور و موضع‌گيري‌هاي خود داشته است به طوري كه گاها تند و شتاب‌زده موضع‌گيري كرده و كشور را دچار سردرگمي كرده است و گاها آن‌چنان بي‌تفاوت از كنار موضوعات گذشته است كه نتوانسته پاسخگوي افكار عمومي باشد.


 راک نیوز -ستار هدايت خواه نيز از نمايندگان اصولگراي مجلس هشتم نيز چهره‌ رفتارها و برخوردهاي سياسي مجلس هشتم را پررنگ‌تر از مجلس هفتم دانسته و در اظهار نظري عنوان كرده بود كه گاهي حواشي سياسي اين دوره مجلس باعث شد كه مجلس از پرداختن به برخي از امور مهم‌تر و ضروري‌تر غافل شود.

 

هدايت‌خواه، برخي از آفت‌ها و آسيب‌ها را مانع فعاليت مجلس در اين دوره دانست و گفت: اين دوره مجلس دچار آفت‌هايي همچون مبتلا به روزمرگي شدن، پرداختن به مسائل فرعي و غافل شدن از مسائل اصلي و در نهايت داشتن نگاهي به فعاليت‌هايش مبني بر راي آوردن در دور بعد شد كه اميدواريم اين مسائل را در مجلس نهم شاهد نباشيم.

 

هدايت‌خواه با بيان اينكه در نگاهي نسبي، عملكرد مجلس هشتم نسبت به دوره قبلي مجلس ضعيف‌تر بوده است،‌ گفت: مجلس هشتم مي‌توانست عملكرد بهتري داشته باشد چرا كه عملكرد اين دوره مجلس نسبت به آنچه مطلوب نظام جمهوري اسلامي است ضعيف‌تر و نامطلوب‌تر به شمار مي‌آيد. البته ذكر اين نكته نيز ضروري است كه عملكرد مجلس هشتم نسبت به مجلس ششم قوي‌تر بوده است.

وي در قالب توصيه‌اي به نمايندگان مجلس نهم گفت: مجلس آينده بايد در چارچوب قانون و وظايف نمايندگي برنامه‌ها و وعده‌هايش را به صورت جدي دنبال كند و از رفتارها و نگاه‌هاي مقطعي در كشور پرهيز نمايد.

 

در هر صورت، مجلس هشتم كه روزهاي پاياني خود را پشت سر مي‌گذارد،‌ مي‌تواند با عملكرد خود در موضوع بررسي لايحه بودجه 91 و فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها خاطره خوش از خود به جاي گذارد و هم مي‌تواند با ادامه رويه خود در روزهاي پاياني نگاه همگان را به خود جلب كند اما نمره قبولي نگيرد.



تاریخ انتشار : 4 اردیبهشت 1391, 08:46



» اخبار مرتبط:

  • برو به سلامت .رفتی بهارستان وکیل ما باش نه وکیل الدوله
  • هدایت خواه در کمسیون تلفیق
  • نهم دی با نطق من شکل گرفت!/ستار هدایت خواه
  • رد صلاحیت 35 نماینده مجلس هشتم
  • هماهنگی در جبهه اصولگرا/فرخان به نفع هدایت خواه کناره گیری کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟