مشروح اخبار


» توصیه یا تهدید بزرگواری برای "سید محمد خاتمی"



نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خاتمی به مانند برخی برای نظام در فتنه 88 هزینه ایجاد کرد و این‌ها بودند که نظام را در نزد جهانیان به دروغ متقلب معرفی کردند.
حجت‌الاسلام بزرگواری در پاسخ به این سؤال که...

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز ؛   حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: به عنوان یک نماینده مجلس مخالف حضور خاتمی در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید هستم.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: خاتمی از سران فتنه به شمار می‌رود و نمی‌تواند در برنامه‌های این چنینی حضور داشته باشد.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خاتمی به مانند برخی برای نظام در فتنه 88 هزینه ایجاد کرد و این‌ها بودند که نظام را در نزد جهانیان به دروغ متقلب معرفی کردند.

حجت‌الاسلام بزرگواری در پاسخ به این سؤال که در صورت حضور خاتمی شما به عنوان نماینده مجلس چه واکنشی نشان خواهید داد، تصریح کرد: مطمئنا خاتمی برای حفظ آبروی خودش به مجلس نمی‌آید هر چند که ما هم به عنوان نماینده مجلس موظف به حفظ شأن این جایگاه هستیم.

بزرگواری افزود: من به شخصه اگر خاتمی حضور پیدا کند به عنوان کسی که وی را از اصحاب فتنه می‌دانم برخورد خارج از شأن و نزاکت نخواهم داشت اما تقاضای من این است که خود آقای خاتمی در این مراسم شرکت نکند.

وی افزود: به هر حال برای جلوگیری از هر گونه تنشی نباید وی در مراسم تحلیف حضور داشته باشد.فارس



تاریخ انتشار : 12 مرداد 1392, 01:08



» اخبار مرتبط:

  • هاشمی محرم نظام و انقلاب نیست
  • با شناختی که از آقای خاتمی دارم او بی‌گدار به آب نمی‌زند و عاقلانه فکر خواهد کرد.
  • اعتراف یا حرف های مصلحتی /دوران خاتمی به نمایندگان بهتر احترام می گذاشتند
  • مجلس نهم به هیئت رئیسه‌ای قوی‌تر نیاز دارد/سید علی محمدبزرگواری
  • بزرگواری گفت : سید محمد خاتمی حق اظهار نظر ندارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟