مشروح اخبار


» اعتراف یا حرف های مصلحتی /دوران خاتمی به نمایندگان بهتر احترام می گذاشتند



عضو معزول جبهه پایداری با انتقاد از عملکرد احمدی نژاددر ارتباط به احترام گذاشتن به نمایندگان مجلس پرداخت و یادآورشد: ما اصولگرا هستیم و همه نیز می دانند و از سویی مخالف خط و مشی جریان اصلاحات بوده و هستیم اما در دولت آقای خاتمی وقتی نماینده مجلس..

راک نیوز : حامی دکتر احمدی نژاد در انتخابات های هشتم و نهم ریاست جمهوری تاکید کرد که احمدی نژاد دچار غرور کاذب شده و این غرور کاذب بعد از مناظره های انتخابات 88 ریاست جمهوری شدت بیشتری بخود گرفته است.
نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی افزود: بعد از اینکه اصولگرایان به وی اعتماد کردند مشخص شد اینها خط و مشی خاص خود را دارند و خط و مشی آنها از اوایط دوره نهم بویژه اول دوره دهم ریاست جمهوری با عنوان جریان انحرافی معروف و کلید خورد.

بزرگواری به تشریح دولت های خاتمی و احمدی نژاد در ارتباط به احترام گذاشتن به نمایندگان مجلس پرداخت و یادآورشد: ما اصولگرا هستیم و همه نیز می دانند و از سویی مخالف خط و مشی جریان اصلاحات بوده و هستیم اما در دولت آقای خاتمی وقتی نماینده مجلس حتی اصولگراها که مخالف دولت شان بودند به وزارتخانه یا سازمانی مراجعه می نمود احترام ویژه ای برای آن نماینده قائل بودند.

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی افزود: در دوران آقای خاتمی بهترین برخوردها را با نمایندگان از این حیث احترام گذاشتن به شآن مجلس شاهد بودیم اما در دوران آقای احمدی نژاد بدترین برخوردها با مجلس بویژه نمایندگان اصولگرا صورت گرفت.

وی معتقدست احمدی نژاد رئیس جمهور اصولگرای ایران اسلامی هم اکنون از سوی نمایندگان اصولگرای مجلس شورای اسلامی رانده شده اگرچه حساب و کتاب وزرای دولت های وی با خود وی جداست.

 

بزرگواری، شدت گرفتن غرور کاذب رئیس جمهور ایران اسلامی را بعد از مناظره های انتخابات 88 ریاست جمهوری عنوان و اظهارداشت: اقدام آقای احمدی نژاد در آن مناظره ها مورد تائید اصولگرایان نبود اما ما وی را نسبت به " مهندس موسوی " و " کروبی " ترجیح داده بودیم.
وی اظهارامیدواری کرد که عملکرد احمدی نژاد در قبال نظام در آینده عملکرد مناسبی باشد که در غیراینصورت سرانجامش همانند سرانجام خاتمی خواهد بود.
/ایلنا/



تاریخ انتشار : 12 اسفند 1391, 00:20



» اخبار مرتبط:

  • سئوال از رئیس جمهور به صلاح نیست
  • پیش گویی بزرگواری وخبر بد برای مردم
  • سید علی محمدبزرگواری:سخنان آقای احمدی‌نژاد در شأن رییس جمهوری اسلامی ایران نبود
  • اولین گروهی که به دغدغه‌های رهبری توجه نکردندبرخی نمایندگان مجلس بودندکه جرقه استیضاح را زدند.
  • مجلس نهم به هیئت رئیسه‌ای قوی‌تر نیاز دارد/سید علی محمدبزرگواری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟