مشروح اخبار


» سئوال از رئیس جمهور به صلاح نیست



آقای احمدی نژاد در دفعه قبل جوابی که به سئوالات سئوال کنندگان مجلس نداد هیچ، با پاسخهای خود مجلس و نمایندگان مجلس را هم به استهزاء گرفت لذا در صورت تكرار این مساله سوال از رئیس جمهور را به صلاح نمی‌دانم.

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی از عملکرد همتایان خود در مجلس نهم شورای اسلامی برای جمع آوری امضاء با هدف پرسش از " دکتر احمدی نژاد " رئیس جمهور  انتقاد و تصریح کرد: آقای احمدی نژاد در دفعه قبل جوابی که به سئوالات سئوال کنندگان مجلس نداد هیچ، با پاسخهای خود مجلس و نمایندگان مجلس را هم به استهزاء گرفت لذا در صورت تكرار این مساله سوال از رئیس جمهور را به صلاح نمی‌دانم.

" حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری " در گفتگو با ایلنا از یاسوج در پاسخ به این سئوال که ارزیابی شما از طرح دوباره سئوال از رئیس جمهور چیست؟ اظهارداشت: دفعه قبل آقایان آمدند و امضاهایی را جمع آوری كردند تا از آقای احمدی نژاد سئوال کنند اما رئیس جمهور به سئوالات نمایندگان پاسخ نداد.

وی گفت: نحوه پاسخگویی احمدی نژاد به سئوالات نمایندگان برای مدتها خوراک رسانه های دنیا را فراهم كرد و از این نگرانم که نکند دوباره آن شرایط فراهم شود.

عضو جبهه پایداری به نمایندگانی که قصد دارند از رئیس جمهور سئوال کنند پیشنهاد داد اگر سئوال اساسی و ملی ندارند بهتر است که از "احمدی نژاد " سئوال نکنند زیرا ممکن است دوباره رئیس جمهور پاسخ‌های حاشیه‌ای بدهد.

بزرگواری افزود: سوال از رئیس جمهور باید طوری باشد که بتواند ایشان را غافلگیر و به پاسخگویی مطلوب وادارد.

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس نهم شورای اسلامی در خصوص اینكه آیا شما از موافقان طرح سوال از رئیس جمهور هستید یا مخالفان آن‏ اظهارداشت: در این خصوص نطری نمی دهم زیرا هنوز متن و دلایل سوال از آقای دکتر احمدی نژاد را نمی دانم.



تاریخ انتشار : 15 مهر 1391, 15:25



» اخبار مرتبط:

  • آغاز جلسه طرح سوال از رئیس جمهور / احمدی نژاد در مجلس حاضر شد
  • اعتراف یا حرف های مصلحتی /دوران خاتمی به نمایندگان بهتر احترام می گذاشتند
  • سید علی محمدبزرگواری:سخنان آقای احمدی‌نژاد در شأن رییس جمهوری اسلامی ایران نبود
  • اولین گروهی که به دغدغه‌های رهبری توجه نکردندبرخی نمایندگان مجلس بودندکه جرقه استیضاح را زدند.
  • ناطق‌درهنگام‌سخنرانی‌احمدی‌نژاد جلسه را ترک کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟