مشروح اخبار


» بازتر شدن فضای حصر میرحسین موسوی



alt 

 

 

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز به نقل از  جام، سایت کلمه نوشت: « میرحسین موسوی طی روزهای گذشته به منظور انجام معاینات پزشکی و طی کردن بخشی از فرایند درمان در بیمارستان بستری شده بود، پس از بررسی آزمایشات و معاینات و تایید پزشکان مبنی بر سلامت جسمی به زندان خانگی خود در کوچه اختر منتقل شد.»

 

این سایت درباره نتیجه آزمایشات آقای موسوی اضافه می کند که "بر اساس نظر پزشکان، رضایتبخش و حاکی از سلامت وی است. پزشکان معالج آقای موسوی در مدت بستری از پزشکان معتمد خانواده انتخاب شده بودند."

 

کلمه تاکید می کند: « در روزهای حضور میرحسین موسوی در بیمارستان، خانم زهرا رهنورد نیز در کنار ایشان حضور داشت. همچنین سایر اعضای خانواده نیز امکان ملاقات روزانه را با این دو همراه در حصر داشتند، که پس از محرومیت های چند ماهه ی برخی اعضای خانواده از ملاقات امکانی قابل توجه بود. مسوولان همچنین وعده داده اند ملاقات های دختران موسوی و رهنورد با پدر و مادر خود تداوم داشته باشد.»

 

این سایت در پایان می نویسد: « خانواده ی آقای موسوی نیز در این مدت از رفتار مسئولان در مقایسه با گذشته ابراز رضایت کرده اند. همچنین خانواده ی میرحسین و رهنورد، برخی گمانه زنی ها و شایعات در فضای مجازی درباره ی مکان های مختلف بستری شدن میرحسین و برخی بیماری های ذکر شده را تکذیب کرده اند.»




تاریخ انتشار : 15 مرداد 1392, 08:41



» اخبار مرتبط:

  • موسوی و رهنورد با دخترانشان دیدار کردند/خاطره موسوی از کروبی
  • زهرا رهنورد به دیدار مادرش رفت
  • دیدار میرحسین موسوی با خانواده اش
  • دعوت دختران میرحسین موسوی به دادسرا
  • دیدار محمد خاتمی با فرزندان میرحسین موسوی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود