مشروح اخبار


» زارعی به نمایندگی مردم استان بخاطر چماق بزرگواری عذرخواهی کرد



"غلامحمد زارعی " که در دفاع از دکتر نجفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت یازدهم سخن می گفت در ابتدای سخنان خود با تبریک عید فطر گفت : قبل از ورود به بحث دفاع از دکتر نجفی اجازه می خواهم از طرف خودم و آقای دکتر تاجگردون به عنوان نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد از بکارگیری ادبیات و الفاظ در سخنرانی ..

در پی نطق صبح امروز علی محمد بزرگواری و استفاده از واژه های عجیب توسط ایشان؛ نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در حمایت از دکتر نجفی ابتدا به تشریح این موضوع پرداخت.

به گزارش  پایگاه خبری راک نیوز،"غلامحمد زارعی " که در دفاع از دکتر نجفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت یازدهم سخن می گفت در ابتدای سخنان خود با تبریک عید فطر گفت : قبل از ورود به بحث دفاع از دکتر نجفی اجازه می خواهم از طرف خودم و آقای دکتر تاجگردون به عنوان نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد از بکارگیری ادبیات و الفاظ در سخنرانی یکی دیگر از نمایندگان حوزه هم استانی ام که صبح ایراد شد از همه همکاران و کسانی که مورد خطاب این جمله بودند عذر خواهی میکنم .

وی با بیان اینکه البته آقای بزرگواری بنای اتهام نداشته اند افزود : قوم لر به شجاعت ، با فرهنگی و ایستادگی مشهور بوده و هستند و چیزی به نام "چماق " در فرهنگ لر وجود ندارد .

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم ادامه داد : امروز نگین زاگرس استانهای لر نشین است و افتخار می کنیم که این مناطق همواره در خدمت انقلاب و اسلام بوده اند .
لازم بذکر است علی محمد بزرگواری در دقایق پایانی جلسه علنی مجلس با بیان اینکه منظورش ازچماق قدرت مردمی است که به او رای دادند وحق آنها را خواهد گرفت اگرچه میخواست اشتباهات فاحش خود را جبران نماید وابرازداشته این واژه را به شوخی گفته اما بی شک واکنش ها نسبت به این گفتار در رسانه های کشور تا این لحظه فروکش نکرده است.



تاریخ انتشار : 21 مرداد 1392, 18:15



» اخبار مرتبط:

  • از بزرگواری خواستم تا صحبت نکند،از طرف مردم استان از روحانی عذرخواهی کردم
  • زارعی :بزرگواری میتوانست مخالفت خود را با ادبیات بهتری بیان کند
  • واکنش بزرگواری به سخنرانی نکردنش در آئین تودیع و معارفه استاندار
  • نماینده بویراحمد و دنا در مجلس :امیدواریم پاداش مناطق محروم فرهنگیان بزودی پرداخت شود
  • محمد علی نجفی و همسرش+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟