مشروح اخبار


» غرق شدن کودک 4 ساله مارگونی در استخر



سرهنگ علی کاشانی امروز از یک مورد غرق شدگی در یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: پسر بچه چهار ساله ساکن روستای..

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از مرگ کودک 4 ساله از توابع بخش مارگون بر اثر غرق شدگی در استخر آب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راک نیوز، سرهنگ علی کاشانی امروز از یک مورد غرق شدگی در یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: پسر بچه چهار ساله ساکن روستای «تاکسیسه» شهرستان از توابع بخش مارگون حین بازی در کنار استخر آب بر اثر غرق شدگی جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در ادامه تصریح کرد: روز گذشته مرکز فوریت‌های پلیس 110 شهرستان خبر وقوع غرق شدگی در روستای «تاکسیسه» این شهرستان را دریافت کردند که بلافاصله پس از دریافت پیام ماموران انتظامی مارگون به محل اعزام شدند.

کاشانی با تاکید بر اینکه ماموران انتظامی منطقه بدون فوت وقت خود را به محل رساندند، اذعان کرد: ماموران با حضور در محل و انجام تحقیقات لازم دریافتند که پسر بچه چهار ساله هنگام بازی در کنار استخر آب به داخل حوض سقوط و به دلیل غرق شدگی جان خود را از دست داده است.

این مسئول انتظامی در شهرستان بیان کرد: با حضور مقام قضایی جسد پسر بچه به پزشکی قانونی انتقال و اقدامات قانونی با تشکیل پرونده در حال انجام است.

کاشانی ضمن تسلیت به خانواده جان‌باخته اظهار کرد: با تشکیل پرونده و اجرای روند قانونی و انجام تحقیقات، جسد به خانواده جان‌باخته تحویل داده می‌شود.



تاریخ انتشار : 21 مرداد 1392, 19:15



» اخبار مرتبط:

  • مرگ کودک 4 ساله بر اثر غرق شدگی در ‌دهدشت +اقدامات قانونی در ...
  • بشار و مرگ کودک 9 ساله!
  • سیل و پیداشدن جسد 2کودک در کانال
  • مرگ مرد یاسوجی توسط قاتل خاموش
  • دستگیری فروشنده قرص های ˈمتادونˈ و ˈترامادولˈ در یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟