مشروح اخبار


» اقدام عجیب استاندار در مراسم تودیع حجت‌الاسلام موسوی نیا



اگرچه دولت دهم کارنامه اش با رفتن رئیس جمهور آن تقریبا بسته شده ،ولی عملکرد برخی استانداران منصوب آن دولت هنوز رگه هایی از باور داشتن به فرهنگ خود رایی را در اذهان ...

اگرچه دولت دهم کارنامه اش با رفتن رئیس جمهور آن تقریبا بسته شده ،ولی عملکرد برخی استانداران منصوب آن دولت هنوز رگه هایی از باور داشتن به فرهنگ خود رایی را در اذهان زنده میکند.
به گزارش پایگاه خبری راک نیوز از بوشهر ، روزگذشته مراسم تودیع ومعارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با حاشیه هایی همراه بود.یکی مانند،رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهربه جلسه رفت و از انتصاب مدیرکل تبلیغات اسلامی که با بی‌توجهی به مسئولان ارشد استان بوشهر صورت گرفته، انتقاد کرد.
اما در آنسوی حسنوند استاندار بوشهر به تمامی مدیران کل و روئسای ادارات اعلام کرد که حق شرکت در این مراسم را ندارند.
استاندار که از این تغییر وتحول شاکی بود حتی برای محکم کاری مدیرکل بازرسی خود را به درب محل مراسم تودیع ومعارفه فرستاد تا احیانا اگر هم مدیری رفاقتی خواست در جلسه شرکت کند ،بیخال شود .
یک منبع آگاه از برگشت تعدادی از مدیران ادارات بوشهر توسط مدیرکل بازرسی از درب محل مراسم خبر داد و افزود که اجازه ورود به جلسه به آنها داده نشده است.اگرچه برخی استانداران خود را درقامت رئیس جمهور استان میدانند،اما باید پذیرفت که سازمان تبلیغات اسلامی اساسا از نهادهای زیر مجموعه دولت نبوده ودولت در عزل ونصب ها دخالتی ندارد.
اما از طرفی باید هم با نظر استاندار از آن جهت موافق بود که چنین انتصاب هایی در روزهای پایانی دولت دهم وآغاز عملی دولت یازدهم  شائبه دار خواهد بوده و مسئولان کشوری میتوانستند چند روزی دست نگهدارند.
البته ،نوشاد نوشادی در آئین تودیع و معارفه مدیران کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن قدردانی از حضور معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور و مدیرکل سابق اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از ناهماهنگی ایجاد شده در انتصاب حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر انتقاد کرد و گفت: لازم بود برای انتخاب مدیرکل جدید این نهاد فرهنگی، هماهنگی‌های لازم با مسئولان ارشد استان صورت می‌گرفت.

وی تأکید کرد: استان فرهنگی بوشهر ظرفیت‌ها و نیروهای توانمندی در حوزه‌های گوناگون از جمله بخش فرهنگی تبلیغی دارد که لازم بود از نیروهای بومی، در حوزه روحانیت، برای تصدی پست مدیرکل تبلیغات اسلامی استفاده می‌شد.

گفتنی است روز چهارشنبه در مراسمی حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، معاون فرهنگی و تبلیغی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر معرفی شد،وموسوی نیا راهی سازمان مرکزی در تهران شد.

 

 

 



تاریخ انتشار : 24 مرداد 1392, 08:00



» اخبار مرتبط:

  • رصد و آسیب‌شناسی معضلات فرهنگی ضروری است
  • تقدیر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان بوشهر
  • لوح تقدیر مقاله برتر به سید نورالله موسوی نیا
  • مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی بوشهر معارفه می شود
  • مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟