مشروح اخبار


» عذرخواهی فردوسی‌پور از مردم شیراز



 عادل فردوسی‌پور به دلیل صحبت‌هایی که در برنامه «۹۰» هفته‌ گذشته مطرح شده بود و باعث ناراحتی مردم و استاندار فارس شده بود، از مردم این استان عذرخواهی کرد.
فردوسی‌پور در برنامه «۹۰» هفته‌ گذشته، زمانی که درباره..

مجری نام آشنای برنامه تلویزیون «۹۰» در تماسی با استاندار فارس و یک برنامه تلویزیونی شبکه فارس از مردم این استان به دلیل صحبت‌هایش در برنامه «۹۰» عذرخواهی کرد. به گزارش پایگاه خبری راک نیوز ، عادل فردوسی‌پور به دلیل صحبت‌هایی که در برنامه «۹۰» هفته‌ گذشته مطرح شده بود و باعث ناراحتی مردم و استاندار فارس شده بود، از مردم این استان عذرخواهی کرد.

فردوسی‌پور در برنامه «۹۰» هفته‌ گذشته، زمانی که درباره مشکلات ورزشگاه حافظیه شیراز صحبت می‌کرد، عنوان کرده بود که در شیراز یک مرد پیدا نمی‌شود که جواب ما را بدهد! هر چند این صحبت را فردوسی‌پور در شرایطی مطرح کرده بود که هیچ یک از مسئولان ورزشی این استان پاسخگوی تماس‌های برنامه «۹۰» نبودند، موجب ناراحتی و گلایه شدید استاندار فارس شده بود.

در نهایت عادل فردوسی‌پور در تماس تلفنی از استاندار فارس به دلیل صحبت‌هایش در برنامه «۹۰» عذرخواهی کرد. او همچنین امروز (جمعه) صبح با برنامه تلویزیونی "خوشا شیراز" که از شبکه استانی فارس پخش می‌شود تماس گرفت و از مردم استان فارس هم عذرخواهی کرد و گفت که منظورش از آن حرف، مردم فارس نبوده، بلکه مسئولان ورزشی استان را مورد خطاب قرار داده است.



تاریخ انتشار : 25 مرداد 1392, 23:52



» اخبار مرتبط:

  • صداوسیما ازمردم فارس عذرخواهی کند؛
  • وقتی کمک داور، وسط مسابقه چای می نوشید
  • فردوسی پور در روز صعود تیم ملی کجا بود؟
  • اصغر فرهادی پاسخ محبت فردوسی پور را داد
  • جشن تولد عادل فردوسی پور + عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟