مشروح اخبار


» وام‌ 20 میلیونی برای کشاورزان



شاهوردی در مورد اجرای طرح توسعه کشاورزی به امضای قرارداد با صندوق توسعه ملی اشاره و عنوان کرد: بر اساس مصوبه مجلس اعتبار صندوق به بانک به‌صورت ریالی است که طبق قرارداد فی مابین 25هزار میلیارد ریال از طریق صندوق و 22 هزار میلیارد ریال توسط بانک و در مجموع 47 هزار میلیارد ریال اعتبار تامین شد.

مدیر امور اعتبارات و وصول مطالبات بانک کشاورزی از آغاز اجرای برنامه ساماندهی اعتبارات خرد از 15 شهریور ماه سال جاری خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛ به نقل از مهر ، مدیر امور اعتبارات و وصول مطالبات بانک کشاورزی از آغاز اجرای برنامه ساماندهی اعتبارات خرد از 15 شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: با طراحی سامانه الکترونیکی تمام مراحل دریافت وام‌های کمتر از 20 میلیون تومان فقط با یکبار مراجعه به بانک به‌صورت الکترونیکی خواهد بود، خسرو شاهوردی گفت: 95 درصد تسهیلات پرداختی بانک در سال 91 از لحاظ تعداد به افرادی تعلق گرفت که وام‌های کمتر از 20 میلیون تومان از بانک دریافت کردند. مدیر امور اعتبارات و وصول مطالبات بانک کشاورزی افزود: از نظر مبلغ بالغ بر 50 درصد تسهیلات پرداختی در سال 91 کمتر از 20 میلیون تومان بوده است که نشان می‌دهد از نظر مبلغ و تعداد بخش قابل توجهی از مشتریان مشمول اعتبارات خرد و کمتر از 20 میلیون تومان هستند. وی همچنین از طراحی سامانه‌ای برای اولین بار برای ثبت اطلاعات مشتریان خرد و راه‌اندازی آن از 15 شهریور ماه سال جاری خبر داد و افزود: تمام اطلاعات کشاورزان در این سیستم به‌صورت الکترونیکی از هر محلی ثبت و تمام مراحل تشکیل پرونده و پرداخت وام و غیره به‌صورت الکترونیکی است و در عین حال اطلاعات مشتریان بر اساس آن به‌صورت آن‌لاین چک می‌شود. وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این سامانه کشاورز تنها برای یک‌بار به منظور امضای قرارداد اخذ وام به بانک مراجعه می‌کند، از ثبت و تشکیل 900 هزار پرونده پرداخت وام خرد کمتر از 20 میلیون تومان خبرداد. شاهوردی در مورد اجرای طرح توسعه کشاورزی به امضای قرارداد با صندوق توسعه ملی اشاره و عنوان کرد: بر اساس مصوبه مجلس اعتبار صندوق به بانک به‌صورت ریالی است که طبق قرارداد فی مابین 25هزار میلیارد ریال از طریق صندوق و 22 هزار میلیارد ریال توسط بانک و در مجموع 47 هزار میلیارد ریال اعتبار تامین شد.



تاریخ انتشار : 27 مرداد 1392, 07:49



» اخبار مرتبط:

  • بانک جهانی: ایران شش ماه است قسط وام‌هایش را نمی‌دهد
  • جزئیات‌وام به‌ خانه‌های بالای۱۲سال +جدول
  • يک ضامن براي وام زير 10 ميليون تومان لازم الاجراست
  • مهدی‌پور از افتتاح 8 طرح کشاورزی و دامپروری در گچساران خبرداد.
  • وام ازدواج؛ به نام جوانان به کام کارمندان بانک
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟