مشروح اخبار


» واکنش صریح محسن هاشمی به انتخاب دوباره قالیباف



این رقابت باعث افزایش تجربه من شده و من هنوز جزئی از شهرداری تهران هستم و به عنوان شخص مخصوص به ریل محور و مترو محور معتقد هستم که باید همه جای تهران ایستگاه تهران وجود داشته باشد

این رقابت باعث افزایش تجربه من شده و من هنوز جزئی از شهرداری تهران هستم و به عنوان شخص مخصوص به ریل محور و مترو محور معتقد هستم که باید همه جای تهران ایستگاه تهران وجود داشته باشد.

بیشترین عمر شهردار تهران مربوط به بوذرجمهر بوده است و بعد از آن با این رای اعتمادی که شورای شهر به آقای قالیباف دادند ایشان عمر شهردار را در شهر تهران از 120 ماه بالاتر بود و بدین گونه مقام اول را کسب می کند و این انتخاب مسلما به نفع شهر تهران خواهد بود.

 

به گزارش  پایگاه خبری راک نیوز؛ محسن هاشمی یکی از کاندیداهای شهرداری تهران در جلسه علنی شورای شهر ضمن یاد کردن از امام راحل(ره) گفت: همان طور که می دانید شهریور ماه برای تهران، مانند خرداد ماه برای کشوراهمیت دارد. درتهران هرسال یکبار انتخاباتی برگزار می شود که مناسبت آن انتخابات برای آینده شهر تهران است و امروز در خدمت همه شما بزرگواران این فرصت به من دست داد که در یک رقابت بزرگ شرکت کنم و خود را ارزیابی کنم.


به گزارش خبرنگار شبکه ایران هاشمی گفت:‌ از سال 72 که بعنوان عضو هیات مدیره مترو و سال 76 که بعنوان مدیرعامل مترو وارد شهرداری شدم همیشه احساس می کردم که شهر تهران به برنامه های بسیار دقیقی در حوزه مسائل زیر بنایی نیاز دارد ودر این مورد فعالیت های زیادی را انجام دادم. تا این که با ورود آقای قالیباف از سال 84 کار خود را با ایشان ادامه دادم و ایشان را به عنوان یک پیشکسوت قبول داشتم.


وی افزود: در سال 89 نیزبا هم توافق کردیم تا گام های اساسی جهت تامین بودجه مترو برداریم. ورود من به این عرصه به دلیل حرکت های خود آقای قالیباف بود که من موضوع را به فال نیک گرفتم و در شهرداری تهران با ایشان به رقابت پرداختم.


این کاندیدای شهرداری تهران افزود: تهران حدود 60 شهردار را تجربه کرده است. شهردارانی که عمر آن ها کمتر از دو سال بوده است و این یعنی اینکه نتوانسته اند شهر تهران را با برنامه ریزی اداره کنند.


وی ادامه داد: بیشترین عمر شهردار تهران مربوط به  بوذرجمهر بوده است و بعد از آن با این رای اعتمادی که شورای شهر به آقای قالیباف دادند ایشان عمر شهردار را در شهر تهران از 120 ماه بالاتر بود و بدین گونه مقام اول را کسب می کند و این انتخاب مسلما به نفع شهر تهران خواهد بود.


وی در خاتمه گفت: این رقابت باعث افزایش تجربه من شده و من هنوز جزئی از شهرداری تهران هستم و به عنوان شخص مخصوص به ریل محور و مترو محور معتقد هستم که باید همه جای تهران ایستگاه تهران وجود داشته باشد.

 



تاریخ انتشار : 17 شهریور 1392, 14:45



» اخبار مرتبط:

  • قالیباف مجددا شهردار تهران شد
  • حرف آخر قالیباف به هاشمی؛در شهرداری می‌مانم
  • آینده سیاسی "دکترشجاع پوریان"به رفتن قالیباف از شهرداری بستگی دارد
  • قالیباف استعفا می‌دهد
  • شهرداری که حق امضاء ندارد!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟