مشروح اخبار


» ملی‌پوش کهگیلویه و بویراحمدی مقام سوم پرتاب ‌نیزه مسابقات جوانان کشور راکسب کرد+عکس



عضو تیم ملی دو و میدانی در ادامه افزود: در مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور به عنوان سهمیه نوجوانان شرکت کردم و با توکل بر خدا و تلاش‌های خود موفق به کسب عنوان سوم در این رقابت‌ها شدم.

 توسط ملی‌پوش کهگیلویه و بویراحمدی صورت گرفت کسب مقام سوم پرتاب ‌نیزه مسابقات جوانان کشور

ملی‌پوش دو و میدانی‌کار کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی جوانان کشور مقام سوم پرتاب نیزه را کسب کرد.

خبرگزاری فارس: کسب مقام سوم پرتاب ‌نیزه مسابقات جوانان کشور

 

 به گزارش راک نیوز؛  عنایت وفابین  به مسابقات دو و میدانی جوانان کشور اشاره کرد و گفت: این مسابقات در مجموعه آفتاب انقلاب تهران با حضور ورزشکاران و ملی‌پوشان برگزار شد.

عضو تیم ملی دو و میدانی در ادامه افزود: در مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور به عنوان سهمیه نوجوانان شرکت کردم و با توکل بر خدا و تلاش‌های خود موفق به کسب عنوان سوم در این رقابت‌ها شدم.

وفابین با تاکید بر این‌که نفر اول از کاشان و نفر دوم از گلستان در رده جوانان در این مسابقه مقام‌ کسب کرده‌اند، گفت: به عنوان تنها نوجوان حاضر در مسابقات بودم که با فاصله چند سانتی‌متر نسبت به نفر دوم مقام سوم مسابقات را کسب کردم.

این ملی‌پوش دو و میدانی‌کار کهگیلویه و بویراحمدی به سطح برگزاری مسابقات اشاره کرد و گفت: نحوه برگزاری مسابقات و اسکان ملی‌پوشان در سطح خوبی بود که جا دارد از این تریبون از کلیه دست‌اندرکارن و عوامل اجرایی مسابقات کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

وی با تاکید بر این‌که ملی‌پوش نوجوانان هستم و مسابقات در رده جوانان برگزار شد، گفت: کسب مقام در مسابقات کار آسانی نبود و با توکل بر خدا و تمریناتی که در چند هفته گذشته داشتم موفق به کسب مقام سوم در مسابقات قهرمانی دو و میدانی جوانان شدم.

وفابین با بیان این‌که مسابقات در سطح خوبی برگزار شد، گفت: با توجه به استاندارد نبودن نیزه‌ها و ساعت برگزاری مسابقات مربیانم و خودم از عملکرد و رکورد کسب شده در این مسابقات راضی هستیم.

ملی‌پوش دو و میدانی‌کار از مربی خود مهدی روایی تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با توکل بر خداوند منان و حمایت شایسته مسئولان بتوانم مقام خوبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد کسب کنم.

این ملی‌پوش کهگیلویه و بویراحمدی اذعان کرد: در سال 86 ورزش دو و میدانی را از شهرستان دنا شروع کردم و از سال 88 به صورت حرفه‌ای ادامه دادم و در همان سال موفق به کسب مقام‌ قهرمانی کشوری شدم و به عضویت تیم ملی دانش‌آموزی و نوجوانان ایران درآمدم و تاکنون به حول قوه الهی توانسته‌ام عناوین خود را حفظ و آن‌ها را ارتقا دهم.فارس



تاریخ انتشار : 20 شهریور 1392, 10:50



» اخبار مرتبط:

  • مقام سوم در پرتاب دیسک /دومی در پرتاب نیزه افتخارات ورزشکاران استانی
  • نوجوان دهدشتی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • ورزشکار استان کهگیلویه وبویراحمد به مقام سوم مسابقات هنرهای فردی پهلوانی و زورخانه ای کشور دست یافت
  • محسن عزیزنژاد در پرش با نیزه به نایب قهرمانی رسید
  • بانوی دونده کهگیلویه وبویراحمدی نایب قهرمان کشور شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟