مشروح اخبار


» تازه‌ترين خبرها از استقلال در تايلند از زبان سرپرست تيم



سرپرست استقلال مي‌گويد تيمش برابر بوريرام دست و پا بسته نخواهد بود و همه تلاش کادر فني آبي‌پوشان اين است که با دست پر از تايلند خارج شوند. ميرشاد ماجدي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره آخرين وضعيت استقلال در تايلند، اظهار کرد: خدا را شکر وضعيت تيم خوب است. وقتي به تايلند رسيديم، بلافاصله براي ديدن بازي تروساسانا برابر بوريرام در ورزشگاه حاضر شديم. بوريرام با يک بازي خوب موفق به شکست دو بر صفر حريفش شد. امروز هم اولين تمرين‌مان در تايلند را ساعت 17 به وقت محلي برگزار خواهيم کرد.او در پاسخ به اين سوال که مصدومان اين تيم به ويژه خسرو حيدري در چه وضعيتي هستند، بيان کرد: خدا را شکر همه بازيکنان خوب هستند و کادر پزشکي تلاش بسياري دارد تا خسرو حيدري و بازيکناني که کمي دچار درد هستند را به اين ديدار برسانند. انشاءالله اين تلاش‌ها نتيجه‌ مي‌دهد و بدون مشکل خاصي روز چهارشنبه به ميدان خواهيم رفت.

سرپرست استقلال در پايان و در پاسخ به اين سوال که بوريرام را برابر تروساسانا چطور ديده است؟ اظهار کرد: بوريرام تيمي سرعتي و بسيار خوب بود. آنها جوان هستند، اما ما دست و پا بسته نخواهيم بود. استقلال تيم بزرگي است و نامش هراس انگيز است. ما به بازي روز چهارشنبه بسيار اميدواريم و انشاءالله با دست پر به ايران باز مي‌گرديم.

مشکلات استقلال بايد حل شود

مدافع هافبک استقلال نيز مي‌گويد مهمترين مسئله براي تيمش، گل نخوردن است و به احتمال فراوان در ديدار تيمش برابر بوريرام به ميدان مي‌رود.پژمان نوري درباره آخرين شرايط استقلال و خودش صحبت کرد. وي اين بازي را دشوار عنوان کرد و گفت: آنها در آزادي آمدند و يک نمايش بسيار خوب ارائه دادند اما ما مي‌رويم تا پيروز شويم. مسئله مهم اين است که گل نخوريم و در ادامه کار به گلزني فکر کنيم. به نظرم اگر بتوانيم همان اوايل کار يک گل بزنيم کار به مراتب راحت‌تر مي‌شود. به طور قطع بوريرامي‌ها خيلي تهاجمي‌تر از بازيشان در آزادي برابر ما ظاهر مي‌شوند و ما بايد از اين مسئله نهايت استفاده را ببريم. وي در خصوص مصدوميت خود گفت:صبح جمعه عکس گرفتم و به دکتر ستوده دادم، ايشان همه تلاشش را به همراه دکتر نوروزي مي‌کنند تا مرا به بازي با بوريرام برسانند و البته خودم هم احساس مي‌کنم که مي‌توانم بازي کنم.

او در مورد وضعيت استقلال در ليگ برتر کشور گفت: صد در صد شرايط ليگ قهرمانان آسيا با ليگ برتر متفاوت است. البته ما هم نبايد خودمان را گول بزنيم، يک سري مشکلات در استقلال وجود دارد که بزرگان تيم مثل آقاي قلعه‌نويي بارها به آن اشاره کرده‌اند. بايد همه اين مشکلات حل شود تا همه بازيکنان با تمرکز در ميدان حاضر شوند. ما بايد تا مي‌توانيم از ورود حاشيه به تيم جلوگيري کنيم. اعتقاد دارم وقتي حاشيه‌ها نتوانند وارد استقلال و پرسپوليس شوند، اين دو تيم موفق‌تر ظاهر مي‌شوند. با اين حال من فقط مي‌توانم از همه هواداران عزيزمان، به خاطر سه بازي اخير عذر‌خواهي کنم. انشاءالله که با برد بوريرام اين نتايج را جبران کنيم و به نوعي از هواداران دلجويي کرده باشيم.




تاریخ انتشار : 25 شهریور 1392, 01:55



» اخبار مرتبط:

  • هفته پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا/روز ترس وامید
  • هشت سرخابي در آستانه از دست دادن دربي 78
  • ماهینی:پژمان به من و خسرو حسادت می کند
  • تغيير زمان سه ديدار ليگ برتر فوتبال
  • قهر بازيكن استقلال در آستانه دربی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود