مشروح اخبار


» 40 هزار کیلو فرآورده‌های غیربهداشتی در گچساران کشف شد



رئیس شبکه دامپزشکی گچساران گفت: افزون بر 40 هزار کیلو فرآورده‌های ضبطی غیر بهداشتی  از فروشگاه‌های گچساران کشف شده است.
به گزارش...

رئیس شبکه دامپزشکی گچساران گفت: افزون بر 40 هزار کیلو فرآورده‌های ضبطی غیر بهداشتی در پنج ماهه نخست امسال از فروشگاه‌های گچساران کشف شده است.
به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛ گوهرگانی انجام واکسیناسیون‌های آنترتوکسمی، قانقاریا، شاربن علامتی گاو و گوساله، شاربن علامتی گوسفند و بز و نیز واکسیناسیون آگالاکسی به میزان 471 هزار و 440 نوبت سر در کلینیک‌های دولتی و خصوصی شبکه دامپزشکی گچساران را از دیگر فعالیت‌ها و اقدامات این شبکه عنوان کرد.

وی با اشاره به واکسیناسیون تب برفکی، شاربن، آبله، پاستورولوز و تیلریوز برای گاو، گوساله، گوسفند و تک سمی به میزان 458 هزار و 461 رأس و نیز واکسیناسیون طیور به میزان 561 هزار و 675 قطعه در کلینیک‌های دولتی و خصوصی، این اقدامات شبکه دامپزشکی گچساران را در راستای مقابله با بیماری‌‌های دام و طیور دانست.

رئیس شبکه دامپزشکی گچساران با اشاره به 17 هزار و 935 مورد بازرسی کشتارگاهی از کشتارگاه‌های گوسفند، بز، گاو و گوساله عنوان داشت: در پنج ماهه نخست امسال افزون بر 1189 بازدید از اماکن دامداری‌ها و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی به عمل آمده است.

گوهرگانی میزان طیور کشتار شده در کشتارگاه‌های گچساران در پنج ماهه نخست امسال را افزون بر 145 هزار و 861 قطعه عنوان کرد و افزود: از این تعداد 115 هزار و 742 قطعه در بخش خصوصی و 30 هزار و 119 قطعه در بخش دولتی تولید شده است که از این تعداد یک هزار و 122 قطعه ضبط شده است.



تاریخ انتشار : 25 شهریور 1392, 19:33



» اخبار مرتبط:

  • بیش از دو تن فرآورده دامی غیربهداشتی در گچساران کشف و ضبط شد
  • جولان مرغ های خانگی در خیابان های دهدشت
  • 10 تن گوشت قرمز غیر بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد معدوم شد
  • کشف 2800 کیلوگرم جگر مرغ تاریخ مصرف گذشته
  • 10 هزار قطعه مرغ درمرغداری هاآماده توزیع در بازار است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟