مشروح اخبار


» نشست پیگیری مشکلات بهداشتی مناطق قلعه‌رئیسی و جاورده /پیگیری راک نیوز جواب داد



با حضور امام جمعه و مسئولان بهداشتی کهگیلویه، نشست پیگیری مشکلات بهداشتی مناطق قلعه‌رئیسی و جاورده برگزار شد. عصر امروز در پی انتقاداتی که در خصوص برخی کمبودها در مراکز بهداشتی و درمانی قلعه‌رئیسی و جاورده از تریبون نماز جمعه شهر قلعه‌رئیسی...

با حضور امام جمعه و مسئولان بهداشتی کهگیلویه، نشست پیگیری مشکلات بهداشتی مناطق قلعه‌رئیسی و جاورده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری راک نیوز؛ عصر امروز در پی انتقاداتی که در خصوص برخی کمبودها در مراکز بهداشتی و درمانی قلعه‌رئیسی و جاورده از تریبون نماز جمعه شهر قلعه‌رئیسی بیان شده بود، مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در نشست صمیمانه‌ای با حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی، امام جمعه شهر قلعه‌رئیسی درباره مسائل حوزه بهداشت و درمان این منطقه تبادل نظر کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در دیدار با قدردانی از تلاش‌های وی در امر آگاه‌سازی که با حساسیت ویژه مسائل مربوط به حوزه بهداشت و درمان منطقه را رصد می‌کنند، بر همفکری با ائمه جماعات و جمعه در حل مسائل بهداشتی درمانی شهرستان کهگیلویه تأکید کرد.

سید عبدالحسین موسویان‌زاده با تشریح ساختار کلی مرکز بهداشت شهرستان و مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی، اضافه کرد: رادیولوژی مرکز قلعه رئیسی پس از پی‌گیری‌های مکرر مسئولین دانشگاه و مدیریت شبکه، با اخذ گواهی پایان دوره آموزش مسئول فنی آن از سازمان انرژی اتمی به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به قبولی تعدادی از پزشکان عمومی شاغل در مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی در آزمون دستیاری تخصصی، عملا ما از اوائل شهریور ماه سال جاری با مشکل کمبود پزشک عمومی مواجه بوده‌ایم که منطقه قلعه‌رئیسی نیز به همین علت دچار مشکل کمبود پزشک به ویژه در مرکز جاورده شد.

موسویان‌زاده بیان کرد: با تدابیری که صورت گرفت این مشکل از روز یکشنبه، اول مهر ماه با حضور پزشک عمومی در مرکز جاورده مرتفع خواهد شد.

به گزارش فارس، در این دیدار که در محل بخشداری قلعه‌رئیسی برگزار شد، همچنین امام جمعه شهر قلعه رئیسی با قدردانی از تلاش‌های دست‌اندرکاران حوزه سلامت در این منطقه، دیدگاه‌های خود را درباره مرکز بهداشتی درمانی قلعه رئیسی، جاورده و سایر خانه بهداشت‌های منطقه بیان کرد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی، رسیدگی به مشکلات مردم را از هر چیز دیگری مهم‌تر خواند و گفت: تریبون نماز جمعه همواره در کنار مسئولان برای خدمت به مردم قرار دارد.

وی تأکید کرد: طرح مسائل و مشکلات مرکز بهداشتی درمانی قلعه‌رئیسی در پی مراجعات متعدد مردمی صورت گرفته که امید است این جدیت مسئولان علوم پزشکی برای رفع کامل مشکلات درمانی مناطق محروم قلعه‌رئیسی و جاورده مستمر باشد.

صلواتی خاطرنشان کرد: وقتی انتقادی در جایی بیان می‌شود هدف تنها رفع مشکلات و خدمت‌رسانی بهتر به مردم است.



تاریخ انتشار : 2 مهر 1392, 00:28



» اخبار مرتبط:

  • خبررئیس شبکه بهداشت درمان چاروسا از راه اندازی رادیولوژی
  • خبر رسانی "راک نیوز"درمورد مرکز بستردرمانی شهر «قلعه‌رئیسی»وتوضیحات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
  • آیا انتقادات تند امام جمعه قلعه رئیسی مسئولان را به کهگیلویه کشاند ؟یا..
  • خارج شدن جسم خارجی از ریه یک نوزاد 21 روزه در قلعه‌رئیسی+عکس
  • نشست امام جمعه قلعه رئیسی جوانان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟