مشروح اخبار


» واکنش تاجگردون به اختلافش با فعالان سیاسی کهگیلویه و بویراحمد



نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: اختلاف سلیقه همواره امری مطلوب برای رسیدن به اهداف است و حتی من بالاتر از آن به اختلاف نظر هم معتقدم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال


نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: به نظر من ایجاد آرامش اداری در استان مهم‌تریم اولویت کاری استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد باید باشد

به گزارش راک نیوز؛  غلامرضا تاجگردون امروز در گفت‌وگو با  فارس در یاسوج اظهار کرد: آماده هرگونه تعاملی با نخبگان سیاسی هستیم و اصولاً مشکلی با هیچ کدام از فعالان سیاسی استان ندارم.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: اختلاف سلیقه همواره امری مطلوب برای رسیدن به اهداف است و حتی من بالاتر از آن به اختلاف نظر هم معتقدم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که از نظر شما اولویت کاری استاندار جدید چه باید باشد، ادامه داد: آقای خادمی خودش آدم کاردانی است و نیازی نیست که من برای ایشان در کارش اولویت تعیین کنم.

تاجگردون تأکید کرد: اما اگر از من نظر بخواهید خواهم گفت که باید در استان آرامش اداری ایجاد کرد و با رأفت با دستگاه‌های اداری برخورد کنیم.

نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی در همین خصوص تصریح کرد: کار و تلاش در مجموعه اداری باید همراه با یک نوع آرامش و ثبات باشد و این فضای آرام نه تنها نیاز استان ما بلکه نیاز همه کشور است.

وی از درخواست‌هایی که از وزیر کشور داشته گفت و افزود: این استان و استان‌های زاگرس‌نشین از عدم تعادل منطقی در بحث آمایش زجر می‌کشند که از وزیر کشور خواستیم فکری به حال استان‌های زاگرس‌نشین و مشکلات آن‌ها کند.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از مراحل ایجاد منطقه ویژه اقتصادی گچساران گفت و افزود: این طرح در کمیسیون به تصویب رسیده و اکنون منتظریم که در صحن علنی مطرح شود.

تاجگردون در انتها با درخواست از همه نخبگان و فرهیختگان استان برای کمک به استاندار جدید برای گشایش گره‌های استان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها هم می‌توانند نقش برجسته‌ای در این ارتباط داشته باشند.



تاریخ انتشار : 6 مهر 1392, 14:47



» اخبار مرتبط:

  • تاجگردون خبرداد/دو فوریت طرح اصلاح قانون بودجه رد شد
  • زیرگذر گچساران از نیمه سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.
  • تاجگردون دیگر در انتخابات مجلس شرکت نمی کند
  • کنایه نماینده مجلس به استاندار وتشویق حاضرین
  • واکنش بزرگواری به سخنرانی نکردنش در آئین تودیع و معارفه استاندار
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟