مشروح اخبار


» کنایه نماینده مجلس به استاندار وتشویق حاضرین



 سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ۳۶۵ روز معارفه اولین استاندار دولت تدبیر و امید را در خود دید، در این سالن که فضای کاملاً سیاسی داشت،به گزارش خبرنگار راک نیوز..

 سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ۳۶۵ روز معارفه اولین استاندار دولت تدبیر و امید را در خود دید، در این سالن که فضای کاملاً سیاسی داشت،طاهری مدیرکل آموزش و پرورش به نمایندگی از شورای اداری از خدمات صابری تقدیر کرد، گرچه در پایان تاجگردون واکنش جالبی به صحبت های او نشان داد.
به گزارش خبرنگار راک نیوز؛ بعد از سخنان صابری به دعوت مجری برنامه وزیرکشور استانداران قدیم و جدید را با همراهی نماینده ولی فقیه و هر سه نماینده استان در مجلس شورای اسلامی تودیع و معارفه کردند.

تاجگردون که به صحبت های طاهری مدیرکل آموزش و پرورش که اذهان کرده بود صابری در بازدیدها مدیران را خسته کرده بود، واکنش نشان داد و گفت: والله هر موقع برنامه های بازدید صابری را می دیدم، خودش تنها بود که این صحبت نماینده باشت و گچساران با تشویق و خنده مدیران و حاضرین در جلسه همراه شد.

نائب رئیس کمیسیون بودجه در مجلس نیز خطاب به وزیرکشور اظهارکرد: آقای رحمانی فضلی یکی از قوی ترین وزرای دولت روحانی است، این جمله تاجگردون در پاسخ به صحبت های وزیر که برای بار دوم پشت تریبون رفته بود بیان شد.

وزیرکشور اظهارکرد: آقای تاجگردون مرا تهدید کرد که چرا از نمایندگان استان قدردانی و تشکر نکردید.

رحمانی فضلی گفت: خدا را شکر که در همین جا متوجه شدیم والا خدا می دانست بعداً چه می شد.

به نظر رسید آقای تاجگردون به وزیر کشور گفته بود مگر می خواهید با آقای بزرگواری روبرو شوید که وزیر کشور برای بار دوم به پشت تریبون رفت و از نمایندگان استان به صورت جدی تشکرو قدردانی کرد.

رحمانی فضلی افزود: به یاری و همکاری نمایندگان مجلس در پیش برد اهداف این وزارتخانه نیازمندیم.



تاریخ انتشار : 3 مهر 1392, 23:39



» اخبار مرتبط:

  • وزیرکشور: تاجگردون من را تهدید کرد!
  • آن مرد آمد ،آن مردبومی واصلاح طلب آمد
  • دیدار روحانی و نجار در قهوه خانه!
  • واکنش بزرگواری به سخنرانی نکردنش در آئین تودیع و معارفه استاندار
  • صلوات‌ پی‌درپی برای قطع سخن منتقد وزیر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟