مشروح اخبار


» رقابتی 2نفره برای به دست‌گرفتن کلید استانداری فارس



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، افزود: برخی از شایعات در مورد گزینه‌های استانداری قوت گرفته درحالی که تاکنون گزینه هایی از جایگاه بالاتری در این فهرست برخوردار است.

به گفته وی، خداکرم..


به گزارش خبرنگار راک نیوز؛ عنایت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگاران  در شیراز اظهار کرد: گزینه های انتخابی برای استانداری فارس با نام های محمد احمدی و خداکرم جلالی برای تصدی پست استانداری همچنان مطرح هستند، البته مجمع نمایندگان فارس تاکنون به جز نام جلالی دیگر گزینه‌ای به وزارت کشور اعلام نکرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، افزود: برخی از شایعات در مورد گزینه‌های استانداری قوت گرفته درحالی که تاکنون گزینه های جلالی و احمدی از جایگاه بالاتری در این فهرست برخوردار است.

به گفته وی، خداکرم جلالی معاون پیشین وزارت جهادکشاورزی و نماینده دوره چهارم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه فیروزآباد است.

نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع صنعت و سرمایه‌گذاری در فارس جملات سنگین و پیچیده برای برخی از مسئولان استان است درحالی‌که ارائه مجوز یا سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذار همانند عبور از هفتاد خوان رستم محسوب می‌شود.

هاشمی اضافه کرد: تنها راه برون رفت از این معضل و رفتن به سوی آسان سازی بروکراسی اداری است، در حالی‌که در تمامی استان‌های کشور مدیران، حامی سرمایه گذاری هستند و از ابتدا مسیر سرمایه‌گذاری را مشخص می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: دیگر عواملی که سبب شده استان فارس صنعتی نباشد این بوده که روحیه مردم به سمت تجاری‌شدن است، از این رو چندان گرایشی به صنعتی شدن ندارند که این امر سبب شده فارس در حوزه صنعتی فاصله بسیار زیادی با دیگر استان‌ها داشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: درحال حاضر احداث پالایشگاه در شهرستان‌های کازرون، ممسنی، جهرم و آغاز عملیات پیوستن راه آهن فارس به بندرعباس و سیرجان در اولویت نمایندگان استان است که در مرحله گرفتن اعتبار قرار دارد.تسنیم

انتهای پیام/



تاریخ انتشار : 16 مهر 1392, 00:09



» اخبار مرتبط:

  • نماینده شیراز در مجلس اعلام کرد: اسامی گزینه های استانداری فارس
  • گمانه‌زنی‌ها در خصوص گزینه‌های استانداری بوشهر
  • لیست ۳ نفره نمایندگان فارس برای استانداری فارس
  • چه کسی استاندار هرمزگان می شود/ دوگزینه مطرح....
  • سید قدرت الله حسینی:صنعت گچساران در انزوا قراردارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟