مشروح اخبار


» واکنش مجمع تشخيص مصلحت به شانتاژ خبري علیه هاشمی رفسنجانی



به دنبال واکنش‌هايي که برخي رسانه‌ها نسبت به سخنان ديدار‌هاشمي رفسنجاني با اعضاي شوراي مركزي خانه صنعت، معدن و تجارت ايران داشتند، روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام در توضيحاتي که اين رفتار رسانه‌اي را شانتاژ خبري برخي رسانه‌هاي خاص توصيف کرد، به اظهارات اين رسانه‌ها پاسخ داد.

به گزارش راک نیوز ؛  به دنبال واکنش‌هايي که برخي رسانه‌ها نسبت به سخنان ديدار‌هاشمي رفسنجاني با اعضاي شوراي مركزي خانه صنعت، معدن و تجارت ايران داشتند، روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام در توضيحاتي که اين رفتار رسانه‌اي را شانتاژ خبري برخي رسانه‌هاي خاص توصيف کرد، به اظهارات اين رسانه‌ها پاسخ داد.

روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام در توضيحات خود آورده است: پس از انتشار خبر ديدار اعضاي شوراي مركزي خانه صنعت، معدن و تجارت ايران با آيت‌الله ‌هاشمي رفسنجاني، عده‌اي با اشاره به اين جمله كه «طولاني شدن زمان انتخاب استانداران و ديگر مديران استاني و شهرستاني به صلاح دولت فعلي و مردم نيست»، اين مطالب را دخالت در كار دولت و تعيين تكليف براي وزرا دانستند و شروع به ارائه تحليل‌هاي گوناگون در فضاي شانتاژ خبري كردند.

در ادامه اين توضيح آمده است: در حالي كه منظور رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، توصيه خيرخواهانه و مطلبي دلسوزانه براي جلوگيري از دچار شدن امور كشور به روزمرگي بود كه اگر مديران سابق مقبولند، به آنها ابلاغ شود كه كارشان ادامه دارد تا برنامه‌ريزي كنند و در غير اين صورت، مديران جديد منصوب شوند تا با اتكا به سياست‌هاي دولت، از ركود مديريتي در استان‌ها جلوگيري شود .

در ادامه اين توضيحات آمده است: براي تنوير افكار عمومي، اين قسمت از سخنان رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام كه در جواب حاضران كه از كند بودن گردش امور اداره كشور در استانها شكايت داشتند اظهار شد و عينا از نوار پياده شده است، به استحضار مردم شريف ايران مي‌رسد:

(... دولت گذشته حقيقتا به كشور صدمه زد. چون سياستش اين بود كه - به خيال خودشان - نوسازي كنند و نيروهاي موثر را از گردونه بيرون كنند، مگر جاهايي كه به هر دليل نتوانستند ... دچار تحريم هم شديم و اوضاع كشور را مثل كلافي سر درگم به هم ريخت ...

در ادامه آمده است: من مي‌بينم كه دولت‌ (دكتر روحاني) در اين مدت دارد تلاش مي‌كند تا سازمان خودش را شكل دهد و مي‌بينم كه بعضي جا‌ها كارها گره مي‌خورد. اصلاح امور نياز به تدبير دارد كه دولت دارد به خرج مي‌دهد. البته طولاني شدن زمان انتخاب استانداران و ديگر مديران استاني و شهرستاني هم به صلاح دولت فعلي و مردم نيست. چون استانداري كه احساس مي‌كند كه شايد فردا نباشد و به طبع او فرمانداران، بخشداران و مديران كل هم اين شرايط را دارند، نمي‌توانند تصميمات بلند مدت بگيرند. البته مي‌دانم كه دولت چه ملاحظاتي دارد، ولي در مديريت‌ها علاوه بر اشكال سابق، يك اشكال جدي‌تر هم پيدا شده كه همان مدير احساس تداوم كار براي خود ندارد . چون نمي‌داند مي‌ماند يا نه و به كارها دل نمي‌دهد، كه خوب است تكليفشان مشخص باشد)...



تاریخ انتشار : 22 مهر 1392, 07:56



» اخبار مرتبط:

  • کانديداتوري هاشمي قطعي شد
  • آيت‌الله هاشمي: مقابل افراطي‌ها هشيار باشيد
  • آيت الله هاشمي: حرف من همان است که در آخرين نمازجمعه گفتم
  • بابت قصور در حق نيازمندان بايد پاسخگو باشيم
  • يک لحظه هم به انتخابات خبرگان فکر نکرده ام
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟