مشروح اخبار


» عیش لرها تمام می شود؟



صعود تیم گهر دورود لرستان به لیگ برتر شادی زایدالوصف مردم آن دیار را به همراه داشت اما گویا ماشین سازان تبریزی با حکمی که یکشنبه خواهند گرفت بساط این عیش و شادی را تعطیل می کنند.

چندی پیش مسئولان ماشین سازی سندی دال بر غیرقانونی بودن مجوز بازیکن سرباز تربیت یزد رو کردند که به چالشی جدی تبدیل شد. افشین دبیری با ارائه بخشنامه‌ای از ستاد کل نیروهای مسلح که تصویر آن در اختیار رسانه‌های گروهی قرار گرفت رسما اعلام کرد بازیکن شماره۱۳ تربیت یزد به صورت غیرقانونی در بازی با ماشین سازی به میدان رفته و اگر هم مجوز بازی به این بازیکن داده شده باشد نقض مسلم قانون نیروهای مسلح بوده که از یک تا سه سال حبس برای آن در نظر گرفته شده است.

وی اعلام کرد طبق قانون فدراسیون فوتبال این بازی باید به دلیل استفاده غیرقانونی از بازیکن سرباز، سه بر صفر به سود نماینده تبریز اعلام شود ودر آن صورت این تیم تبریزی به جای گهر به پلی آف می رسد.

گفته می شود در صورتجلسه قرعه کشی پلی آف هم این نکته ذکر شده که اگر چنین جکمی صادر شود حتی بعد از برگزاری بازی های رفت و برگشت پلی آف هم که باشد اجرا می شود. حال ممکن است ایرانجوان و ماشین سازی پلی آف جدیدی را برگزار نمایند.

اوضاع خاص لرستان هم باعث شده تا فدراسیون نگران حضور گهر در دسته برتر باشد. پروازهای روزانه از تهران به خرم آباد وجود ندارد و تیم ها ناچارند بعد از طی مسیر هوایی به تهران بقیه راه را که حدود ۴۰۰کیلومتر است زمینی طی کنند. این امر به خودی خود مشکلات زیادی ایجاد می کند و البته بازی های گهر هم در خرم آباد برگزار نمی شود. دورود امکاناتی در حد لیگ برتر ندارد و بی تردید نمی توان در فرصت دوماهه باقیمانده این امکانات را فراهم کرد. کمبود امکانات به حدی است که گهر در زمره معدود تیم هایی بود که بازی هایش حتی از شبکه تلویزیونی افلاک لرستان هم پخش نمی شد. حال باید دید تکلیف این تیم چه می شود.
نوشته توسط محمد




تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1391, 15:18



» اخبار مرتبط:

  • شهرداری یاسوج از گهر زاگرس یک امتیاز گرفت
  • بازار پلی آف لیگ یک داغ است/شهرداری روی کاغذ شانس دارد
  • برد شهرداری یاسوج در آخرین دیدار خانگی در لیگ امسال
  • وقتی بازیکن گچسارانی پرسپولیس؛ خوزستانی معرفی می‌شود
  • صدرنشینی نفت گچساران/سالی که نکوست از بهاش پیداست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟