مشروح اخبار


» صدرنشینی نفت گچساران/سالی که نکوست از بهاش پیداست



تیم فوتبال نفت گچساران  در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال کشور در استادیوم شهدای صنعت نفت به مصاف میهمان خود تیم دارتاک لرستان رفت و در پایان

راک نیوز: تیم فوتبال نفت گچساران در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال کشور در استادیوم شهدای صنعت نفت به مصاف میهمان خود تیم دارتاک لرستان رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست دهد و با 42 امتیاز به صدر جدول صعود کند؛ این بازی در ساعت 16 و به قضاوت علی آلبو مرادی برگزار شد.

بازیکنان تیم نفت گچساران را در نیمه اول علی صحراگرد، محمد مجرد، مسعود حسن‌وند، احد رسولی، فرشاد علی‌پور، علی رعیت، ستار خدری، پیمان تیموری، نبی‌الله اسدی، فرشید علیزاده و نصرالله درفشی تشکیل می‌دادند.
 بازیکنان تیم دارتاک لرستان نیز مسعود عالی‌پور، مصطفی رازانی، امین بیرانوند، افشین صادقیان، مسلم پروانه‌پور، حامد شعبانی‌پور، رحیم نوری‌زاده، مهدی بیگ‌نژاد، سجاد امیری، مهدی عبدی و امین حسن‌وند بودند.

تیم فوتبال نفت گچساران نیمه اول را با فشار بر روی دروازه تیم دارتاک لرستان آغاز کرد و ثمره همین فشارها، رسیدن تیم نفت به گل در دقیقه 4 بازی توسط بازیکن بسیار آماده این روزهای تیم نفت گچساران یعنی فرشید علیزاده بود.

در ادامه تیم دارتاک لرستان سعی داشت گل دریافت کرده را جبران کند، اما این تیم نفت بود که موفق شد بازی را به خوبی اداره کند و توپ و میدان را در اختیار بگیرد.

 

تیم نفت در نیمه نخست بازی بارها صاحب موقعیت‌های گلزنی شد، اما موقعیت‌ها با بی‌دقتی بازیکنان از دست رفت و این نیمه با همان نتیجه یک بر صفر به اتمام رسید

بازیکنان تیم نفت گچساران که می‌دانستند یک گل حاشیه امنیت خوبی نیست و نمی‌تواند تضمین‌کننده باشد، نیمه دوم را با فشار بیشتری بر روی دروازه دارتاک لرستان آغاز کزدند و با تلاش بیشتر سعی داشتند به گل‌های بیشتری برسند؛ تیم نفت گچساران در ادامه مزد حملات خود را گرفت و توانست در دقیقه 51 بازی توسط محمد مجرد به گل دوم برسد؛ تیم نفت در دقیقه 55 یک بار دیگر به گل رسید و این بار ستار خدری توانست این تیم را 3 بر صفر پیش بیندازد.

نیمه دوم با تعویض‌های خوب یوسف نادریان، سرمربی تیم نفت گچساران به طور کامل در اختیار تیم نفت بود و این تیم در این نیمه نیز توانست موقعیت‌های زیادی را به روی دروازه حریف خلق کند که فرصت‌های گلزنی یکی پس از دیگری به هدر می‌رفت و بازی در پایان با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید.
تیم نفت گچساران با این 3 امتیاز 42 امتیازی شد و با توجه به تساوی بدون گل تیم‌های فولاد نوین اهواز و شهرداری لنگرود، در صدر جدول رده بندی قرار گرفت؛ این تیم در بازی بعدی خود باید در جم بوشهر به مصاف تیم گاز فجر جم برود.



تاریخ انتشار : 12 فروردین 1392, 04:33



» اخبار مرتبط:

  • نفت گچساران دارتاک لرستان را شکست داد
  • نفت گچساران خوب می سوزاند/فرشید هتریک میکند
  • مقاومت تهران شکست/زورگچسارانی ها ،شکست تهرانی ها
  • توقف نفت در گچساران /هفته اول ویک امتیاز
  • برتری فوتبال نفتی بر شهر آهنی ها/گیتی پسند دست خالی برگشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟