مشروح اخبار


» برتری فوتبال نفتی بر شهر آهنی ها/گیتی پسند دست خالی برگشت



حضور مسئولان استانی و شهرستانی از جمله نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و شهردار دوگنبدان در این دیدار، از نقاط قابل توجه و حاشیه‌ای این مسابقه بود.

خداداد افشاریان و رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد نیز از دیگر تماشگران ویژه این دیدار بودند.


از سری مسابقات لیگ فوتبال دسته دو کشور تیم نفت و گاز گچساران با دو گل از سد تیم گیتی پسند اصفهان گذشت.

در این بازی که به میزبانی تیم نفت و گاز گچساران و در استادیوم شهدای نفت این تیم در گچساران برگزار شد، تیم نفت با گل‌های دقیقه 47 نصرالله درفشی و 70 فرشید علیزاده به پیروزی رسید.

بازی تیم‌های نفت گچساران و گیتی پسند اصفهان در نیمه اول متعادل بود و دو تیم احتیاط را سرلوحه کار خود قرار داده‌ داده بودند.

تیم گیتی‌پسند اصفهان در نیمه نخست این دیدار با حرکتی هجومی و سانتر از جناحین، به تک گل خود در این مسابقه دست یافت و علیرضا امیری در دقیقه 14 موفق شد دروازه تیم نفت و گاز گچساران را باز کند.

بعد از ثبت نخستین گل این دیدار برای تیم گیتی‌پسند اصفهان، تلاش تیم نفت و گاز گچساران برای جبران و به تساوی کشاندن نتیجه در نیمه نخست بی‌نتیجه ماند و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.

نیمه دوم بازی نفت و گاز گچساران و گیتی‌پسند اصفهان با شروع هجومی و کاملا متفاوت تیم نفت نسبت به نیمه نخست بازی آغاز شد و این تیم توانست موقعیت‌های خوبی را برای رسیدن به گل تساوی ایجاد کند که با خو‌ش‌شانسی تیم حریف و بی‌دقتی مهاجمان این موقعیت‌ها از دست رفت.

بازی خوب و هجومی نفت و گاز گچساران نتیجه داد و این تیم توانست در دقیقه 47 این دیدار توسط نصرالله درفشی با استفاده از یک ضربه ایستگاهی ارسال شده از روی نقطه کرنر به گل تساوی خود دست پیدا کند.

نفت و گاز گچساران بعد از ثبت گل تساوی باز هم به هجوم‌های خود برای رسیدن به گل برتری در مقابل حریف اصفهانی خود ادامه داد و در دقیقه 70 این بازی در پی خطای مدافعان گیتی‌پسند اصفهان در محوطه جریمه و اعلام پنالتی از سوی داور این دیدار، دومین گل نفت و گاز گچساران نیز توسط فرشید علیزاده از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا سه امتیاز این بازی خانگی به امتیازات تیم نفت و گاز گچساران افزوده شود.

یوسف نادریان سرمربی تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در پایان این دیدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در این دیدار بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و من از بازی بازیکنان نفت راضی بودم.

وی افزود: ما پس از دریافت گل در نیمه نخست این دیدار، نیمه دوم را سراسر هجومی آغاز کردیم و می‌توانستیم با موقعیت‌های ایجاد شده گل‌های بیشتری را نیز به ثمر برسانیم.

نادریان ادامه داد: بازی به بازی به اهداف و شرایط آرمانی و هدف خود نزدیک‌تر می‌شویم و در دیدارهای بعدی با انجام بازی‌های زیباتر این موضوع را اثبات خواهیم کرد.

سرمربی گیتی‌پسند اصفهان نیز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران گفت: بازی خوبی بود و بازیکنان ما تلاش خود را در راستای کسب نتیجه دلخواه انجام دادند اما به هرحال تیم نفت و گاز گچساران توانست با بازی خوب نتیجه را نیز به نفع خود تمام کند.

وی عملکرد داوری را راضی‌کننده ندانست و افزود: داور در این مسابقه سوت‌ها و خطا‌های بی‌مورد زیادی را اعمال کرد.

به گزارش فارس این دیدار رأس ساعت 15:50 دقیقه در ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار شد و جمعیتی افزون بر یک‌هزار نفر از نزدیک این بازی را مشاهده کردند.

حضور مسئولان استانی و شهرستانی از جمله نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و شهردار دوگنبدان در این دیدار، از نقاط قابل توجه و حاشیه‌ای این مسابقه بود.

خداداد افشاریان و رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد نیز از دیگر تماشگران ویژه این دیدار بودند



تاریخ انتشار : 10 مهر 1391, 21:47



» اخبار مرتبط:

  • شعله های نفت در باران شمال/روز خوب گچسارانی ها
  • نفت گچساران خوب می سوزاند/فرشید هتریک میکند
  • توقف نفت در گچساران /هفته اول ویک امتیاز
  • مقاومت تهران شکست/زورگچسارانی ها ،شکست تهرانی ها
  • صدرنشینی نفت گچساران/سالی که نکوست از بهاش پیداست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟