مشروح اخبار


» توقف نفت در گچساران /هفته اول ویک امتیاز



یوسف نادریان بیان کرد: از عملکرد همه بازیکنان تیمم راضی هستم و ما می توانستیم در این بازی پیروز باشیم ولی متأسفانه بخت با ما یار نبود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عصر امروز در هفته اول مسابقات لیگ دسته دو کشور در استادیوم شهدای صنعت نفت این شهر به مصاف تیم کاسپین قزوین رفت که در نهایت با نتیجه 2-2 متوقف شد.

دراین بازی که قضاوت آن به عهده آرش خرمیان بود، تیم نفت گچساران در نیمه اول با ترکیب زنجانی، مجرد، تیموری، محمد رحیمی، کرمی، علیزاده، اسدی، فریادخواه، رعیت، درفشی و فخرپور به میدان رفت.

دراین نیمه تیم نفت گچساران خیلی زود و در دقیقه 7 بازی توسط فرشید علیزاده از روی نقطه پنالتی به گل رسید، اما درادامه بازی تیم مهمان کاسپین قزوین با در دست گرفتن بازی و از روی غفلت بازیکنان تیم نفت گچساران در دقیقه 28 بازی توسط علی فتحی توانست گل مساوی را به ثمر برساند.

در نیمه دوم تیم نفت گچساران بازی را کاملا هجومی شروع کرد و توانست در دقیقه 59 بازی از روی ارسال کرنر توسط  محسن محمد رحیمی یک بار دیگر از مهمان خود پیش بیفتد.

در ادامه بازی تیم نفت صاحب چند موقعیت مسلم گلزنی شد که بازیکنان این تیم نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنند که در ادامه و در دقیقه 86 بازی این تیم کاسپین قزوین بود که از روی اشتباه بازیکنان تیم نفت به گل مساوی دست پیدا کرد و بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید.

این بازی تمام توان تیم ما نبود

در پایان بازی سرمربی تیم نفت گچساران در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بازی خوبی بود و تیم ما به لحاظ فوتبالی خیلی خوب بازی کرد ولی از روی دو اشتباه نتیجه را از دست دادیم.

یوسف نادریان بیان کرد: از عملکرد همه بازیکنان تیمم راضی هستم و ما می توانستیم در این بازی پیروز باشیم ولی متأسفانه بخت با ما یار نبود.

وی تصریح کرد: تیم ما در ادامه بازی‌ها به هماهنگی کامل می‌رسد و این بازی تمام توان تیم ما نبود و در ادامه بازیکنان تیم می‌توانند عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند.

نادریان در خصوص عملکرد تیم داوری گفت: فکر می‌کنم گل اول تیم کاسپین آفساید بود و امروز تیم داوری با تیم حریف مدارا می‌کرد و در چند صحنه به ضرر تیم ما سوت می‌زد.

میزبانی تیم نفت خیلی خوب بود

همچنین سرمربی تیم کاسپین قزوین در پایان بازی گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و دو تیم ارائه‌گر بازی خوبی بودند و تیم ما خوشبختانه با استفاده از موقعیت‌ها توانست بازی را به تساوی بکشاند و یک امتیاز از این بازی بگیریم. 

مجید رضایی اظهار کرد: در نیمه اول بازی دو تیم با احتیاط بازی کردند و ما تأکید داشتیم که در این نیمه با سیستم 1-5-4 بازی کنیم اما در نیمه دوم با تغییر سیستم به 3-4-3 توانستیم روند بازی را تغییر و در دقایق پایانی به گل مساوی برسیم.

وی عملکرد تیم نفت و میزبانی این تیم را خیلی خوب توصیف و بیان کرد: در این بازی 40 درصد توانایی خود را به نمایش گذاشتیم و ما امیدواریم در ادامه مسابقات به هماهنگی کامل برسیم.

حاشیه

حدود 1000 نفر از نزدیک تماشاگر این بازی بودند.

تماشاگران در طول بازی به طور مستمر تیم نفت را تشویق و مورد حمایت قرار دادند.

یوسف نادریان در طول بازی با استرس زیادی بازی را دنبال می‌کرد.

گفتنی است تیم نفت گچساران در روز سوم مهرماه باید در هفته دوم مسابقات به مصاف تیم شهرداری لنگرود برود.



تاریخ انتشار : 27 شهریور 1391, 01:28



» اخبار مرتبط:

  • برادری نفتی ها حرف نداشت/نفت گچساران1-نفت امیدیه 1
  • مقاومت تهران شکست/زورگچسارانی ها ،شکست تهرانی ها
  • شعله های نفت در باران شمال/روز خوب گچسارانی ها
  • صدرنشینی نفت گچساران/سالی که نکوست از بهاش پیداست
  • نفت گچساران دارتاک لرستان را شکست داد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟