مشروح اخبار


» مقاومت تهران شکست/زورگچسارانی ها ،شکست تهرانی ها



تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته دو کشور توانست مهمان خود تیم مقاومت تهران را با نتیجه 3 بر 0 شکست و موقعیت خود را در صدر جدول مستحکم کند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته دو کشور توانست مهمان خود تیم مقاومت تهران را با نتیجه 3 بر 0 شکست و موقعیت خود را در صدر جدول مستحکم کند.

هر چند تیم نفت گچساران در نیمه اول به گل رسید، اما در این نیمه هر دو تیم بازی بی‌کیفیتی را به نمایش گذاشتند و نتوانستند بازی تماشاگر پسندی را به اجرا بگذارند در نیمه اول هر دو تیم با احتیاط بازی کردند، به خصوص تیم مقاومت تهران که در این بازی مهمان بود و سعی داشت که با کنترل بازی بتواند به هدف خود یعنی کسب حداقل امتیاز دست یابد.

تیم نفت گچساران در دقیقه 40 بازی و از روی نقطه پنالتی توسط فرشید علیزاده توانست به گل برسد و در این نیمه یک بر صفر از حریف خود پیش بیفتد.

فرشید علیزاده با این گل توانست خود را تا پایان هفته هشتم رقابت‌ها 8 گله کند.

در نیمه اول تیم نفت گچساران با ترکیب اصغر‌زاده، کریمی، مجرد، آجری، کیانی، رسولی، اکبرپور، علیزاده، درفشی، رعیت، فریادخواه و فخرپور به میدان رفت.

در نیمه دوم این تیم نفت گچساران بود که بازی را به طور کامل در اختیار داشت و اجازه خود نمایی را به حریف خود نداد و با حملات مداوم سعی داشت که به گل‌های بیشتری برسد و سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

در ابتدای این نیمه و تا دقایقی مانده به پایان بازی تیم نفت گچساران صاحب موقعیت‌های فراوانی شد ولی بازیکنان این تیم با بی‌دقتی موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری از دست می‌دادند.

اما در ادامه و با تعویض‌های طلایی یوسف نادریان سرمربی تیم نفت گچساران این تیم توانست دقایق آخر بازی را دقایقی طوفانی برای خود و عذاب‌آور برای تیم حریف رقم بزند و موفق شد در دقایق 91 و 93 به ترتیب توسط سجاد غریبی و ستار خدری به گل‌های دوم و سوم خود دست یابد و در پایان با نتیجه 3 بر 0 حریف خود تیم مقاومت تهران را بدرقه کند.

قضاوت این دیدار به عهده سید رضا مهدوی بود.

تیم نفت گچساران با این پیروزی 20 امتیازی شد و موقعیت خود در صدر جدول را حفظ کرد.

تیم نفت گچساران تاکنون از 8 بازی انجام شده خود توانسته 6 برد و 2 مساوی به دست آورد.

گفتنی است که تیم نفت گچساران باید در هفته نهم به مصاف تیم چوکا تالش برود. این بازی در تالش برگزار می‌شود.

 *حاشیه

حدود 800 نفر از نزدیک بازی را شاهد بودند و تماشاگران از ابتدا و تا انتها تیم نفت گچساران را مورد تشویق قرار دادند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران، رئیس اداره روابط عمومی و  همچنین رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در جایگاه ویژه حضور و بازی را از نزدیک تماشا کردند.

خداداد افشاریان از دیگر مهمانان ویژه این بازی بود.



تاریخ انتشار : 17 آبان 1391, 07:33



» اخبار مرتبط:

  • نفت گچساران خوب می سوزاند/فرشید هتریک میکند
  • صدرنشینی نفت گچساران/سالی که نکوست از بهاش پیداست
  • نفت گچساران دارتاک لرستان را شکست داد
  • توقف نفت در گچساران /هفته اول ویک امتیاز
  • چوکا بازنده ای که با بهانه زمین را ترک کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟