مشروح اخبار


» نفت گچساران خوب می سوزاند/فرشید هتریک میکند



تیم فوتبال نفت گچساران در هفته دوازدهم و در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دو کشور عصر امروز در استادیوم شهدای صنعت نفت این شهرستان به مصاف تیم گاز فجر جم رفت و در پایان توانست ........

تیم فوتبال نفت گچساران در هفته دوازدهم و در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دو کشور عصر امروز در استادیوم شهدای صنعت نفت این شهرستان به مصاف تیم گاز فجر جم رفت و در پایان توانست با نتیجه قاطع 4 بر صفر حریف بوشهری خود را شکست دهد.

در نیمه نخست این دیدار تیم نفت گچساران با ترکیب اصغرزاده، مجرد، کیانی، آجوری، رسولی، فریادخواه، فلاح، علیزاده، کرمی، رعیت و خدری به میدان رفت.

تیم نفت گچساران در این نیمه از همان نخستین دقایق، بازی را هجومی آغاز کرد به طوری که می‌توانست در دقیقه نخستین بازی به گل برسد.

در ادامه تیم نفت گچساران به دروازه تیم گاز فجر جم فشار آورد و موفق شد در دقیقه 9 بازی، توسط فرشید علیزاده با شوتی سنگین از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را باز و به گل اول خود برسد.

نفت گچساران بعد از این گل بازی هجومی را در مقابل تیم حریف ادامه داد و موقعیت‌های گلزنی زیادی را ایجاد کرد که بی‌دقتی بازیکنان سبب از بین رفتن این موقعیت‌ها شد.

نفت گچساران در ادامه از فشار خود روی دروازه حریف کم نکرد که در دقیقه 45 بازی در محوطه جریمه تیم گاز فجر جم ، توپ به دست یکی از بازیکنان این تیم برخورد کرد ولی داور این مسابقه برای تیم نفت گچساران پنالتی اعلام نکرد و در پایان این نیمه با نتیجه 1 بر صفر به سود تیم نفت به پایان رسید.

با آغاز بازی در نیمه دوم این تیم گاز جم بود که بازی را در اختیار گرفت اما رفته رفته نفت گچساران بر بازی مسلط شده و بازی را کنترل کرد که در ادامه و در دقیقه 54 این نیمه فرشید علیزاده بار دیگر با شوت سنگین خود دروازه گاز را مورد تهدید جدی قرار داد که این شوت سنگین با فاصله بسیار کمی از کنار تیرک دروازه به اوت رفت.

در پاسخ به این حمله موقعیت تک به تک بازیکن گاز جم، نفس را در سینه هواداران نفت گچساران حبس کرد اما این موقعیت با خوش‌شانسی دروازه‌بان نفت از کنار دروازه به اوت رفت.

با آمدن نصرالله درفشی به زمین تیم نفت موقعیت‌های بیشتری به روی دروازه حریف ایجاد شد و تیم نفت در دقیقه 72 بازی صاحب یک پنالتی شد که فرشید علیزاده توانست آن را به گل تبدیل کند.

تیم نفت گچساران در دقیقه 84 بازی صاحب یک پنالتی دیگر شد و این بار نیز فرشید علیزاده موفق شد آن را گل کند تا هتریک خود را به رخ حریف جمی خود بکشاند.

در دقیقه 90 بازی نصرالله درفشی نیز با شوتی سنگین توانست گل چهارم تیم نفت گچساران را به ثمر برساند.

در پایان بازی یکی از بازیکنان تیم گاز فجر جم توسط داور مسابقه از زمین اخراج شد.

قضاوت این دیدار بر عهده سید رضا مهدوی بود که بیش از 1000 نفر از نزدیک بازی را تماشا کردند.

حضور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران ، مد‌یر روابط عمومی و رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران، رئیس امور ورزش نفت و گاز، شهردار و اعضای شورای شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران، خداداد افشاریان داور هم استانی فوتبال، رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار از نکات قابل توجه این بازی بود.

سرپرست تیم فوتبال نفت گچساران در پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم و از اینکه توانستیم یک برد خوب را به دست بیاوریم، بسیار خدا را شاکریم.

فرهنگ علیزاده با تقدیر و تشکر از هواداران تیم نفت بیان کرد: امیدوار هستیم این روند ادامه داشته باشد و در پایان رقابت‌ها بتوانیم به لیگ آزادگان صعود کنیم.



تاریخ انتشار : 17 آذر 1391, 18:43



» اخبار مرتبط:

  • مقاومت تهران شکست/زورگچسارانی ها ،شکست تهرانی ها
  • صدرنشینی نفت گچساران/سالی که نکوست از بهاش پیداست
  • برتری فوتبال نفتی بر شهر آهنی ها/گیتی پسند دست خالی برگشت
  • چوکا بازنده ای که با بهانه زمین را ترک کرد
  • توقف نفت در گچساران /هفته اول ویک امتیاز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟