مشروح اخبار


» برادری نفتی ها حرف نداشت/نفت گچساران1-نفت امیدیه 1



تیم فوتبال شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته دو کشور عصر امروز در امیدیه به مصاف تیم نفت این شهر رفت که در پایان به نتیجه‌ای بهتر از مساوی رضایت نداد.

تیم فوتبال شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته دو کشور عصر امروز در امیدیه به مصاف تیم نفت این شهر رفت که در پایان به نتیجه‌ای بهتر از مساوی رضایت نداد.

تک گل تیم نفت گچساران توسط فرشید علیزاده و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

تیم فوتبال نفت گچساران که پیش از این بازی در رده سوم جدول رده بندی قرار داشت با این یک امتیاز هشت امتیازی شد.

علیزاده بازیکن نفت گچساران با زدن تک گل این تیم در این بازی خود را چهار گله و به عنوان کاندیدای آقای گل این مسابقات مطرح کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران درپایان بازی در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: بازی دو نیمه متفاوت داشت و ما در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم و حتی می‌توانستیم با استفاده از موقعیت‌های به دست آمده کار را تمام کنیم، اما متأسفانه بازیکنان ما بی‌دقتی کردند و نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده نهایت استفاده را بکنند.

یوسف نادریان ادامه داد: درست است که بازیکنان نتوانستند برنامه‌های مورد نظر را عملی کنند اما در مجموع  از عملکرد آنها راضی هستم و به نظر من بازیکنان تیم نهایت تلاش خود را دراین بازی انجام دادند و شاید اگر شرایط جوی و هوای گرم امیدیه نبود، ما می توانستیم در این بازی پیروز باشیم.

وی درخصوص عملکرد داوری مسابقه گفت: درمجموع تیم داوری خوب کار کرد هر چند که داور یک پنالتی برای ما نگرفت.

گفتنی است تیم فوتبال نفت گچساران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال کشور 23 مهر باید در استادیوم شهدای صنعت نفت این شهر به مصاف تیم منطقه ویژه اقتصادی برود.



تاریخ انتشار : 17 مهر 1391, 21:33



» اخبار مرتبط:

  • نفت گچساران دارتاک لرستان را شکست داد
  • توقف نفت در گچساران /هفته اول ویک امتیاز
  • شمالی ها نیامدند "نفت گچساران"تا پله سوم بالا آمد
  • چوکا بازنده ای که با بهانه زمین را ترک کرد
  • شعله های نفت در باران شمال/روز خوب گچسارانی ها
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟