مشروح اخبار


» درخواست عجیب لیدر هدایت خواه از استاندار کهگیلویه و بویراحمد



به گزارش راک نیوز ؛ سایت  بویرنیوز درمطلبی بقلم  رهام  شیری آورده است -  اصولگرایان بویراحمد و دنا جلسه ای با استاندار اصلاح طلب کهگیلویه و بویراحمد داشتند.

، در این جلسه اکثر سران اصولگرایی استان حضور داشتند و چند تن از حاضران نیز به اظهار نظر پیرامون مسائل استان پرداختند و محویت سخنان این افراد حمایت از استاندار و عدم سهم خوهی از ایشان و همچنین راهکارهایی جهت توسعه استان به استاندار بود.

در این نشست یکی از افراد حاضر در جلسه که از لیدرهای اصلی ستار هدایت خواه به شمار می رود با ادبیاتی عجیب از استاندار خواست تا در مسائل استان توجهی به نظرات نمایندگان نداشته باشد و خود مستقلا عمل کند و حتی به استاندار گوشزد کرد که شنیده ایم برای انتصاب برخی از مدیران از سمت نمایندگان به شما فشار می آورند!!

این فرد اصولگربه استانداری  سید مسعود حسینی در اوایل دولت احمدی نژاد هم اشاره می کند و چننین می گوید:" وقتی فعالیت نخستین استاندار بومی استان در اوایل دولت احمدی‌نژاد آغاز شد، نیروهای غیر همسو و برخی سایت‌ها به شدت به تخریب این مدیریت پرداختند.

وی  ادامه داد: حجم تخریب‌ها از سوی این دو دسته به قدری زیاد بود که گفتن آن‌ها وقت بیشتری می‌خواهد، اما امروز نیروهای اصولگرا به هیچ وجه دنبال تخریب دومین مدیریت بومی استان نیستند."

به یاد داریم که زمانی که آقای حسینی استاندار شدند کسی ناراحت نشده و اتفاقا همه مانند الان خوشحال بودند اما فراموش نکردیم که عملکرد خود آقایان باعث شد تا مردم نسبت به حتی استاندار بومی زده شودند و عجیب است که سخن از سایت مخالف زده می شود در حالی که آن موقع اصلا سایتی وجود نداشت.

چطور است که استاندار آن موقع با نظر هدایت خواه انتخاب می شود و مدیران استان با نظر هدایت خواه و سایر نمایندگان انتخاب شدند اما امروز استاندار نباید به سخنان نمایندگان گوش کند!!

چطور زمانی که نوذری استاندار بود و به سخنان نمایندگان عمل نمی کرد نماینده محبوب شما یعنی آقای هدایت خواه تمام تلاش خود را برای برکناری ایشان انجام داد اما اکنون و چون خودتان در قدرت نیستید نباید استاندار به سخنان نماینده بهایی دهد تا از چشم مردم بیفتد و احتمالا دوباره دور نمایندگی در دستان شما باشد.

تحمیل کردن مدیران ناکارآمد که جان مردم را بالا آورده و رفتن آنها از مدیریت را بالاتربن آرزوی کنونی خود می دانند محصول زمان نماینده مورد حمایت امثال جنابعالی است.

شد که در زمان استانداری آقای حسینی اصلا اصلاح طلبی قدرت عرض اندام داشته باشد و حتی به صورت صوری هم که شده با آنها جلسه ای داشته باشد و البته اصلاح طلبان در دوره شما نشانه خیانت به نظام و برانداز را داشتند و مانند یکی از مدیران اصولگری استان که می گفت" بوی لجن اصلاح طلبان از کیلومتر ها می آید" و این گونه رفتار نمودید.

حال البته خادمی تازه از راه رسیده و او می تواند عاقبتی همچون حسینی داشته و یا نه با عمکرد خود در اذهان ماندگار شود .




تاریخ انتشار : 25 مهر 1392, 07:40



» اخبار مرتبط:

  • استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد رابیشتر بشناسیم
  • مخالفت آیت الله ملک حسینی با تغییر استاندار
  • ناگفته های رئیس روز خداحافظی/مدیون هدایت خواه وحسینی هستم
  • آن مرد آمد ،آن مردبومی واصلاح طلب آمد
  • استاندار فارس بر سر دو راهی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟