مشروح اخبار


» شش آبان «سالروز ولادت محمود احمدي‌نژاد»!




نويسنده : محمد حسين روانبخش

 دو ماه و نيم از پايان دولت محمود احمدي‌نژاد گذشته است ولي انگار بعضي‌ها هنوز باور نکرده‌اند که چنين اتفاقي افتاده است ! يک سايت حامي‌محمود احمدي‌نژاد و اسفنديار رحيم مشايي، در فراخواني، شش آبان را «سالروز ولادت جناب آقاي محمود احمدي‌نژاد» خوانده و دعوت کرده که درددل‌ها به صورت بي‌پرده و صريح درباره مسائل و رويدادهاي 8 سال گذشته با احمدي‌نژاد مطرح شود. فکر مي‌کنيد چرا بايد مردم با کسي که ديگر مسئوليت ندارد ، درد دل کنند؟!

احتمال يک - محمود احمدي‌نژاد و دوروبري‌هايش عادت کرده‌اند که از مردم نامه جمع کنند. اعلام آمار تعداد نامه‌هاي جمع شده يکي از افتخارات اين برادران بود. مثلا در سال دوم اعلام شد که 9 ميليون نامه جمع شده است و در اواخر دولت اعلام شد که 35 ميليون نامه جمع شده است . اين آمارها جوري داده مي‌شد که انگار تعداد نامه‌ها ملاک و معيار پيشرفت و توسعه است!... اما دست روزگار غدار باعث شد که اتفاقي که احمدي‌نژاد مي‌خواست نيفتد و دولت از دست آنها خارج شود و ديگر آنها امکان جمع آوري نامه را نداشته باشند. از آنجايي که هر مشکلي بالاخره راه‌حلي دارد، دوستان تصميم گرفته‌اند دست به جمع‌آوري نامه از مردم به شکل جديد بزنند تا خداي ناکرده کسي افسردگي نگيرد!

توضيح ضروري اينکه اين نامه‌ها براي خوانده شدن جمع نمي‌شود ، اگر قرار بود که اين نامه‌ها خوانده شود همان 35 ميليون نامه قبلي براي اينکه دولتمردان سابق تا دو هزار سال ديگر نامه براي خواندن داشته باشند کافي بود!

احتمال 2- محمود احمدي‌نژاد الان مسووليت ندارد ولي سخن برادر غلامحسين الهام هنوز در گوش همه زنگ مي‌زند که سوم تير ماه گفت: در آينده‌اي نزديک احمدي‌نژاد رجعت مي‌کند و حکومت ديگري را پيگيري خواهد کرد. احتمالا بر همين مبنا، برادران از همين حالا دست به کار شده‌اند و نامه‌هاي مردم را براي حکومت بعدي احمدي‌نژاد از الان جمع مي‌کنند! به اين مي‌گويند: ابتکار جديد دولت آينده احمدي‌نژاد!

احتمال 3- شايد بعضي‌ها هنوز هم دوست داشته باشند که قربان صدقه دولتمردان سابق بروند. مثلا اگر کسي در آن زمان امکان اين را پيدا کرده که 3 هزار ميليارد ناقابل سوء استفاده کند و الان بخواهد در اين راستا از بعضي مسوولان وقت تشکر کند، چگونه بايد چنين کاري کند؟!...آفرين به هوش و درايت مسئولان سايتي که امکان چنين پيام‌هاي تشکري را فراهم آوردند!




تاریخ انتشار : 30 مهر 1392, 02:06



» اخبار مرتبط:

  • حمايت اجباري از احمدي نژاد
  • وقتي بعضي‌ها در حوض شنا مي‌کنند!
  • تحليل خاتمي درباره پايان دوره رياست جمهوري احمدي نژاد
  • وقتي توقع احمدي‌نژاد هم بالا مي‌رود!
  • چرا از احمدي‌نژاد انتقاد نکنيم؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟