مشروح اخبار


» مردم ما را رصد می‌کنند توجه داشته باشیم به برخی اوصاف همچون دروغگویی متهم نشویم.



نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در عزل و نصب‌ها به گونه‌ای عمل نکند که نزد مردم به دروغگو بودن متهم شود.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در عزل و نصب‌ها به گونه‌ای عمل نکند که نزد مردم به دروغگو بودن متهم شود.

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: این دولت با شعار اعتدال در صحنه حاضر شد و تا آخر باید نسبت به آن پایبند باشد.

وی گفت: در اواخر دولت احمدی‌نژاد دیدیم که برخی کارها و اقدامات باعث شد که نزد دوستان خودش هم متهم به برخی صفت‌ها شود که خطر آن برای دولت آقای روحانی هم وجود دارد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به خصوص در چینش مدیران باید دولت به گونه‌ای رفتار کند که متعلق به یک گروه و جریان خاص نشود که اگر این‌گونه شد مردم می‌پرسند آیا این همان عمل به شعار اعتدال است.

وی در پاسخ به این سؤال که فرمانداران با چه ملاک‌هایی باید گزینش شوند تصریح کرد: فرماندار باید اسلامی و مطیع رهبری و در چارچوب نظام حرکت کند که اگر این‌گونه نبود قبل از همه خودش و دولتی که او را برگزیده ضرر می‌کند چرا که همه ما در حال آمدن و رفتن هستیم و این نظام جمهوری اسلامی است که می‌ماند.

بزرگواری خاطرنشان کرد:‌ مردم همه کارها و اقدامات ما را رصد می‌کنند که باید توجه داشته باشیم نزد آن‌ها با اعمال خود و با عدول از وعده‌ها و شعارها به برخی اوصاف همچون دروغگویی متهم نشویم.



تاریخ انتشار : 11 آبان 1392, 10:27



» اخبار مرتبط:

  • توصیه یا تهدید بزرگواری برای "سید محمد خاتمی"
  • دفاع بزرگواری از دولت احمدی نژاد/واکنش به آمار های دکتر روحانی
  • بزرگواری خواستار شهرستان شدن دو بخش دیشموک و قلعه رئیسی شهرستان شد.
  • مجلس در برابر جریان خزنده ضدفرهنگی کوتاه نمی‌آید
  • بزرگواری: احتمالاً 2 تا 4 نفر از اعضای کابینه رای نمی‌آورند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟