مشروح اخبار


» موفقیتی بزرگ برای هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز خوشحالی از اینکه در دوره بیش از دوساله چهارمین ...

امین کمالوندی  با تبریک به عرصه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد، از راهیابی نمایش «یک هفته راه رفتن در بهشت» کاری از هنرمندان تئاتر کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره تئاتر فجر خبر داد.

به گزارش راک نیوز؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز خوشحالی از اینکه در دوره بیش از دوساله چهارمین نمایش این استان به جشنواره تئاتر فجر راه یافته است، ابراز داشت: صمیمانه از هنرمندان تئاتر این استان قدردانی می‌کنم چراکه نشان دادند در کل کشور نمونه‌اند.

کمالوندی در ادامه به سیر راهیابی این نمایش به جشنواره تئاتر فجر اشاره کرد و گفت: پس از یک دوره زمانی 40 روزه موفق به حضور افتخارآمیز در جشنواره تئاتر فجر شدیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جشنواره منطقه‌ای و در منطقه 3 که در زاهدان برگزار می‌شد به دلیل این که نمی‌توانستیم در جشنواره منطقه یک که خودمان میزبان بودیم شرکت کنیم موفق به کسب این افتخار بزرگ شدیم.

وی از حضور سه گروه نمایش از استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره گفت و افزود: هنرمندان ما در این جشنواره توانستند بیشتر عناوین را از آن خود کنند که در موفقیتی بزرگ محبوبه خادمی و یاسمن پناه عنوان بهترین بازیگر زن را به‌صورت‌ مشترک از آن خود کردند.

کمالوندی ادامه داد: در این جشنواره رضا گشتاسب یکی از بهترین نویسندگان و و رضا کرمی‌زاده بهترین طراح صحنه شناخته شدند و نمایش یک هفته راه رفتن در بهشت به جشنواره تئاتر فجر راه یافت.


















فارس



تاریخ انتشار : 12 آبان 1392, 08:10



» اخبار مرتبط:

  • یاسوج میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر
  • بیست و پنجمین جشنواره تئاتر در یاسوج برگزار می‌شود
  • برترین های بیست و پنجمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور در یاسوج معرفی شدند.
  • آخرين خبرها از جشنواره بين المللي تئاتر فجر
  • مسکن و بیمه از مشکلات اصلی هنرمندان گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟