مشروح اخبار


» رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد: برخی نانوایی های غیرفعال آرد می فروشند



رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از فروش غیرقانونی آرد توسط برخی از نانوایی های غیرفعال در این استان خبرداد.   " داریوش دیویده " به

 رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از فروش غیرقانونی آرد توسط برخی از نانوایی های غیرفعال در این استان خبرداد. 
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد  " داریوش دیویده " گفت: بنظر می رسد برخی از نانوایی های غیرفعال ، آردها را گرفته و به فروش می رسانند که سبب ایجاد انحراف می شود. 
  وی تعداد نانوایی های فعال و غیرفعال در شهرستان بویراحمد را به ترتیب 193 و 57 واحد برشمرد و اظهارداشت: 101 واحد نانوایی در کهگیلویه فعال و 86 واحد دیگر غیرفعال است.   رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: حدود پنج هزارتن آرد خباز شهری برای شهرها و حدود سه هزار تن ویژه روستاها و مناطق عشایری است. 
  دیودیده ، از شایعه پراکنی برخی از خبازان کهگیلویه و بویراحمد راجع به " آردهای یاسوج و شیراز " خبرداد و یادآورشد: برخی از خبازان استان اقدام به شایعه ای در این زمینه می کنند تا بتوانند آردهای خود را بفروش برسانند.   وی گفت: نانوایی های کهگیلویه و بویراحمد دوگانه سوز نیستند و از گاز بهره می برند در زمان قطعی گاز متاسفانه شهرندان با مشکلات متعددی روبرو هستند.   این مسوول صنعت ، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: می بایست تسهیلات لازم در اختیار خبازان قرار گرفته تا بتوانند نانوایی های را دوگانه کنند.



تاریخ انتشار : 20 آبان 1392, 23:35



» اخبار مرتبط:

  • پلمپ 49 نانوایی متخلف در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران معرفی شد
  • کارخانه آرد یاسوج پلمپ شد/توزیع آردهای کپک زده و.....
  • قرار گرفتن برخی معادن غنی کهگیلویه و بویراحمد در مناطق حفاظت‌شده
  • رشد 750 درصدی واحدهای صنعتی بعد از انقلاب اسلامی ایران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟