مشروح اخبار


» واگن‌های متروی شیراز روی آب!



نماینده شورا در سازمان قطار شهری شیراز ادامه داد: شهر شیراز در اعتبارات ملی مظلوم واقع شد و با وجود مصوب شدن اعتبارات مربوطه هنوز این مبالغ تخصیص نیافته است. ابراهیم شعرا  در چهاردهمین جلسه عادی شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: واگن‌های قطار شهری که به.......

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: کشتی حامل واگن‌های متروی شیراز پهلو گرفته است.
به گزارش راک نیوز؛
ابراهیم شعرا  در چهاردهمین جلسه عادی شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: واگن‌های قطار شهری که به وسیله کشتی از چین بارگیری شده بود به آب‌های ایران رسیده اما باید بار کشورهای همسایه را تحویل داده و سپس در بندرعباس پهلو گیرد.

وی با اشاره به وعده‌های بیان شده توسط مسئولان قطاری شهری مبنی بر انجام تست سرد و گرم در ماه‌های آتی و راه‌اندازی خط یک متروی شیراز افزود: مشکل اساسی در راه‌اندازی قطار شهری شیراز در موعد مقرر عدم تامین اعتبار از منابع ملی است.

نماینده شورا در سازمان قطار شهری شیراز ادامه داد: شهر شیراز در اعتبارات ملی مظلوم واقع شد و با وجود مصوب شدن اعتبارات مربوطه هنوز این مبالغ تخصیص نیافته است.

شعرا خاطرنشان کرد: از نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی و استاندار درخواست داریم در راستای تامین اعتبار مورد نیاز برای ترخیص واگن‌ها از گمرک سازمان قطار شهری اقدام لازم را انجام دهند.



تاریخ انتشار : 28 آبان 1392, 00:19



» اخبار مرتبط:

  • زمان راه‌اندازی متروی شیراز مشخص شد
  • فاز نخست مترو شیراز تجهیز شد
  • آخرین وضعیت پیشرفت قطار شهری‌های کشور اعلام شد
  • قطار شهری شیراز کی افتتاح میشود!
  • قطار شهری شیراز در تونل وعده‌ها متوقف مانده است!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟