مشروح اخبار


» متولیان بازار باید تفاوت قیمت‌ها را به شدت هرچه تمام کنترل کنند.



وی از همه مسئولان و دستگاه‌های مرتبط خواست نظارت بر بازار کاملا جدی و به صورت شبانه‌روزی انجام شود تا فرصتی برای سوء استفاده کنندگان پیش نیاید.............

به گزارش راک نیوز به نقل از فارس: فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه چند نرخی بودن اقلام سبب بی‌ثباتی بازار می‌شود، تصریح کرد: متولیان بازار باید تفاوت قیمت‌ها را به شدت هرچه تمام کنترل کنند.

رضایی عنوان کرد: تأمین، توزیع به موقع مایحتاج مردم و کنترل بازار، شناسایی محتکران، نظارت بر قیمت‌ها و اجناس مورد نیاز مردم و همچنین برخورد آنی و جدی با متخلفین باید به صورت جدی در دستور کار مدیران قرار گیرد.

فرماندار کهگیلویه نقش مردم را در بازرسی‌ها و کنترل بازار مهم دانست و گفت: باید همه بازرس باشند و از کوچکترین تخلف چشم پوشی نکنند تا کسی فکر سوء استفاده به ذهنش خطور نکند.

ناصر رضایی  در جلسه کمیته تنظیم بازار شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: عده‌ای که فقط به دنبال منافع شخصی هستند با سوءاستفاده از شرایط سعی می‌کنند تا با ارائه قیمت‌های کذایی در بازار تلاطم ایجاد کرده و سبب بر هم زدن تنظیم بازار شوند.

فرماندار کهگیلویه تأکید کرد: در این خصوص لازم است بازرسان و ناظران با قدرت و قوت بیشتری نسبت به شناسایی و مقابله با آنان اقدام کنند.



تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1391, 23:52



» اخبار مرتبط:

  • 100 بازرس نامحسوس بازار کهگیلویه را کنترل می‌کنند
  • خرید دهدشتی‌ها از بازار بهبهان و یاسوجی‌ها از شیراز معنادار است
  • بیشتر پرونده هامربوط به گرانفروشی و کم‌فروشی و عدم درج قیمت است.
  • نارضایتی فرماندار از کیفیت نان در کهگیلویه
  • پیش‌بینی بازار طلا پس از تعطیلات نوروز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟