مشروح اخبار


» 100 بازرس نامحسوس بازار کهگیلویه را کنترل می‌کنند



راک نیوز : فرماندار کهگیلویه گفت: با نشستی که با ادارات و اقشار مختلف مردم در سطح این شهرستان داشتیم، قرار شد 100 بازرس نامحسوس از میان آن‌ها انتخاب شده تا در کنترل نامحسوس بازار فعالیت کنند.خبرگزاری فارس: 100 بازرس نامحسوس بازار کهگیلویه را کنترل می‌کنند

 

سید ناصر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: کنترل و نظارت دقیق بر بازار از سوی دستگاه‌های نظارتی و همه شهروندان در شرایط کنونی امری اجتناب‌ناپذیر است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه هر نوع کوتاهی در نظارت بر فعالیت بازار زمینه را برای سودجویی منفعت‌طلبان فراهم می‌کند، افزود: حفظ تعادل در بازار نیاز به نظارت مستمر و جدی دارد که این امر جز با نظارت جدی و همیاری مردم میسر نخواهد شد.

رضایی تاکید کرد: قاطبه بازاریان ما انسان‌های منصف و وارسته‌ای هستند که در لباس کسب و تجارت به خلق خدا خدمت خالصانه می‌کنند.

این مسئول افزود: در صنف بازاریان عده‌ای انگشت شمار پیدا می‌شوند که به قصد سوء استفاده، آبروی این قشر باشرافت و زحمت‌کش را با زیاده‌خواهی خود زیر سئوال می‌برند.

وی بر لزوم برخورد جدی و شدید با تمامی متخلفان و سودجویان تاکید کرد و گفت: باید در بازار کنترل شدید با اشد برخوردها و با بهره‌گیری از تمامی اختیارات قانونی در رأس برنامه همه سازمان‌های نظارتی و بازرسی قرار گیرد. 

رضایی خاطرنشان کرد: با توجه به گستره وسیع صنوف و شناختی که بازاریان از بازرسان امور صنفی، صنعت، معدن و تعزیرات حکومتی پیدا کرده بودند، لازم بود که چاره‌ای برای نظارت جدی بر بازار داشته باشیم تا عرصه بر سودجویان تنگ شود.

وی اضافه کرد: در همین راستا با رایزنی‌ها و نشست‌هایی که با ادارات، نهادها، سازمان‌های مردم نهاد و اقشار مختلف مردم در سطح شهرستان کهگیلویه داشتیم، قرار شد 100 بازرس نامحسوس از میان آن‌ها انتخاب کرده تا در کار کنترل نامحسوس بازار، یاری‌رسان بازرسان مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت باشند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه ابراز امیدواری کرد که با حضور این بازرسان در سطح بازار، قدرت مانور و عرض اندام از متخلفان و برهم زنندگان نظم بازار گرفته خواهد شد تا دیگر شاهد بحران‌های کاذب در بازار نباشیم.




تاریخ انتشار : 11 مرداد 1391, 16:04



» اخبار مرتبط:

  • متولیان بازار باید تفاوت قیمت‌ها را به شدت هرچه تمام کنترل کنند.
  • کشف 5570 تخلف در سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد
  • طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد
  • ورود سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد به تخلفات ‌ مدارس غیر دولتی!
  • رئیس جدید تعزیرات حکومتی کهگیلویه منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟