مشروح اخبار


» بزرگواری از بی‌نتیجه بودن تلاش چندین ساله خود خبر داد



حاج اقا بزرگواری که در متهم کردن دیگران در توجیح کارهای انجام  برجامانده تبحر خاصی دارند ،اما این بار زبان به اعتراف گشوده واز ناکامی های خود در به نتیجه رساندن پروژه ای که خیلی از کارهای آن قبلا صورت پذیرفته بود....


حاج اقا بزرگواری که در متهم کردن دیگران در توجیح کارهای انجام  برجامانده تبحر خاصی دارند ،اما این بار زبان به اعتراف گشوده واز ناکامی های خود در به نتیجه رساندن پروژه ای که خیلی از کارهای آن قبلا صورت پذیرفته بود، پرده برداشت.
به گزارش راک نیوز ؛حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با  فارس در کهگیلویه، اظهار داشت: کلنگ‌زنی پروژه پتروشیمی دهدشت غیرکارشناسی بود و باعث بالا بردن توقعات و مطالبات مردم حوزه انتخابیه‌ام شده است.

بزرگواری خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی در منطقه دایر شده که توقعات و مطالباتی برای مردم ایجاد کرده است و گاهی وقت خود مسئولین در بالا بردن توقعات مردم شریک هستیم.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هشت سال پیش عده‌ای کلنگ این پروژه را به زمین زده و وعده 1000 روزه به مردم دادند.

وی با بیان اینکه مسئولین وقت مردم را توجیه نکردند که راه‌اندازی پتروشیمی دهدشت از نظر فیزیکی وابسته به پتروشیمی چند شهر همجوار است افزود: پتروشیمی دهدشت زمانی از نظر فیزیکی بوجود می‌آید که پتروشیمی گچساران و بید‌بلند تأمین شوند و این در حالی است که در بید‌بلند تنها 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش راک نیوز ،اما آقای بزرگواری نگفت که در تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم در ورزشگاه تختی دهدشت ایشان چقدر با افتخار از کارهای انجام شده در پتروشیمی دهدشت سخن میگفت .
وی فراموش کرده که از سند دار کردن زمین پتروشیمی تا فنس کشی را به کارهایی که توسط ایشان پیگیری شده بود،بعنوان حرکت خوب در عملیاتی کردن این پتروشیمی برمیشمرد وبرای وی کف وسوت میزدند.
حال جای سوال اینجاست اگر این پروژه نیاز به چنین پروسه کاری داشته چرا خود ایشان در همان روزهای تبلیغات انتخاباتی که اتفاقا بخش عظیمی از مردم مستقیما یا غیرمستقیم حرف ها وخبرها را پیگیری میکردند ،مردم را توجیه نکردند.
چگونه روند ساخت تمامی پتروشیمی های در مسیر خط لوله اتیلن غرب کشور از ممسنی وگچساران تا بروجن کرمانشاه همه دارای درصد پیشرفت فیزیکی بیشتری از دهدشت هستند ،اما تنها این پروژه باید بماندتا بید بلند تکمیل شود!!!
جناب آقای بزرگواری ،شاید مردم بعلت مشغلات کاری وفشارهای اقتصادی واحتمالا عاری از جاذبه بودن وعده ای شما وشاید هم سرخوردگی های ناشی از برخی عملکردهایتان آرشیو از اظهار نظرهای حضرتعالی را نداشته باشند ،ولی رسانه ها که روزانه عملکرد وکلای ملت را رصد میکنند با انبوهی از گفتارهای متناقض



تاریخ انتشار : 2 آذر 1392, 11:05



» اخبار مرتبط:

  • بزرگواری گفت :پتروشیمی دهدشت 2 درصدپیشرفت فیزیکی دارد
  • ک
  • در اوج ناباوری! / اولین محصول پتروشیمی دهدشت روانه بازار شد
  • واگذاري 20 درصد سهام پتروشيمي گچساران به بخش خصوصي
  • پروژه های اقتصادی کهگیلویه وبویراحمد/امید های مردم حالا فقط خاک میخورند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟