مشروح اخبار


» برکناری غافلگیرکننده چهار رئیس فدراسیون!؟





 راک نیوز :در حالی که ورزش ایران خود را آماده حضور در رویداد بزرگی چون بازیهای المپیک می کند، وزارت ورزش و جوانان در اقدامی غافلگیر کننده و البته پرحرف و حدیث پنج رئیس فدراسیون را برکنار کرد که در بین آنها برخی فدراسیون های المپیکی نیز حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر سایت خبری وزارت ورزش و جوانان عصر امروز یکشنبه در خبری که البته پس از انتشار اخبار برکناری‌ها در خبرگزاری‌ها منتشر شد نوشت: « دکتر محمد عباسی در احکامی جداگانه روسای فدراسیون های ورزش های "سنتی - بومی و محلی"، قایقرانی ، اسکیت، شنا و دوچرخه سواری را منصوب کرد.
 
براساس این خبر خسرو قمری به عنوان سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری، برانوش نیک بین فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو، فریبا محمدیان فدراسیون اسکیت، سیدمحمدشروین اسبقیان فدراسیون قایقرانی و غلامرضا جعفری فدراسیون ورزشهای سنتی، بومی و محلی از سوی دکتر عباسی احکام خود را دریافت کردند.»
 
در این خبر هیچ اشاره ای به وضعیت روسای قبلی این فدراسیون ها نشده که چرا و به چه دلیلی از سمت خود برکنار شدند. علی زنگی آبادی( دوچرخه سواری)، احمد دنیا مالی( قایقرانی) و شرعی (اسکیت) روسایی هستند که از سمت خود برکنار شدند. غلامرضا جعفری که رئیس فدراسیون شنا بود به فدراسیون ورزشهای سنتی، بومی و محلی رفت و جایش را به برانوش نیک بین داد! 



تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1391, 19:33



» اخبار مرتبط:

  • رییس جدید هیات شنای کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • رئیس به انتخابش خندید!!
  • وزیری در سنندج کاندید مجلس نهم شد
  • فدراسیون کشتی به دنبال مسببان تعلیق احتمالی ایران
  • سجادی:ازابطال انتخابات بی خبرم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟