مشروح اخبار


» رییس جدید هیات شنای کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد



با حضور ˈبرانوش نیک بینˈ رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و جمعی از مسوولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه در مراسم مجمع انتخابات هیات شنای این استان.............


با حضور ˈبرانوش نیک بینˈ رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و جمعی از مسوولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه در مراسم مجمع انتخابات هیات شنای این استان پژمان بارون زادهˈ به عنوان رییس جدید هیات شنای استان منصوب و معرفی شد
در این مراسم پس از انجام رای گیری ˈپژمان بارون زادهˈ با کسب 15 رای از مجموع 19 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از خدمات ˈهادی باشت باویˈ رییس سابق این هیات نجلیل شد.

دو کاندیدای ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلوی کهگیلویه و بویراحمد قبل از رای گیری اقدام به تشریح اهداف، سوابق و برنامه های خود کردند.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در این مراسم، گفت: از رییس جدید هیات شنای کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود تمام قابلیت های موجود در استان را برای توسعه روزافزون این سه رشته ورزشی بکار گیرد.

ˈبرانوش نیک بینˈ افزود: هیات شنا، شیرجه و واترپلوی کهگیلویه و بویراحمد می تواند از تجارب استان های موفق نیز استفاده کند.

وی بیان کرد: حمایت همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد و متولیان ورزش این استان از رییس جدید هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان ضروری است.

نیک بین اظهار داشت: بحث آموزش و بکارگیری مربیان مجرب استانی و ملی برای رفع مشکلات شنا، شیرجه و واترپلوی کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو نگاه خاصی به استان های کمترتوسعه یافته کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد دارد و تجهیزات مورد نیاز برای توسعه هر سه رشته ورزشی را در اختیار هیات های این استان ها قرار می دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم، گفت: هم اکنون 15 استخر شنا در شهرهای مختلف این استان وجود دارد.

حجت الاسلام سید ˈجواد خاضعˈ خواستار برنامه ریزی دقیق و اصولی از سوی مسوولان هیات شنا، شیرجه و واترپلوی کهگیلویه و بویراحمد برای فعال تر کردن و کاهش مشکلات این سه رشته ورزشی در استان شد.

وی افزود: به دلیل وجود استعدادهای چشمگیر در رشته های شنا، شیرجه و واترپلو در کهگیلویه و بویراحمد می بایست نگاه ویژه و حمایت همه جانبه ای از سوی فدراسیون شنا به استان شود.

خاضع بیان کرد: به منظور شناسایی و شکوفایی هر چه مطلوبتر استعدادهای رشته های ورزشی شنا، شیرجه و واترپلو در کهگیلویه و بویراحمد بویژه در سنین پایین بزودی تفاهم نامه همکاری بین ادارات کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش این استان منعقد خواهد شد.



تاریخ انتشار : 6 مهر 1391, 06:27



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست هیات ورزشی سه گانه کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • رییس هیات بدمینتون کهگیلویه و بویراحمد ابقا شد
  • تیم نفت و گاز گچساران مقابل تیم هیات شنای زنجان مغلوب شد
  • تیم واترپلو نفت و گاز گچساران برنده مسابقه با شهبازی زنجان اعلام شد
  • خبر ورزشی /کهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود