مشروح اخبار


» افزایش 66 درصدی طلاق به درخواست زوجین در کهگیلویه و بویراحمد



رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هشت ماهه نخست امسال طلاق به درخواست زوجین در استان 66 درصد افزایش یافته و مطالبه مهریه نیز 78 درصد افزایش داشته است.

رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هشت ماهه نخست امسال طلاق به درخواست زوجین در استان 66 درصد افزایش یافته و مطالبه مهریه نیز 78 درصد افزایش داشته است.
alt 

به گزارش راک نیوز؛  علی جمادی ظهر دوشنبه در نشست پیشگیری از وقوع جرم که با حضور مسئولان قضایی و اجرایی استان برگزار شد، افزود: طلاق توافقی نیز در این مدت دو درصد کاهش یافته اما الزام به تمکین 32 درصد و طلاق به درخواست زوجین 66 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش میزان جرایم در این مدت بیان داشت: انواع جرایم در هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در دادسراها و دادگاههای عمومی و انقلاب استان به ترتیب چهار و هفت درصد افزایش یافته است.

ضرب و جرح عمدی همچنان جرم اول استان است

جمادی تصریح کرد: ضرب و جرح عمدی همچنان جرم اول استان است با این حال نسبت به سال گذشته چهار درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه توهین به افراد جرم دوم استان است، اظهار داشت: تهدید، تخریب اموال، ایجاد صدمه بدنی، مزاحمت تلفنی، ترک انفاق، تصرف عدوانی و کلاهبرداری همچنان جزو 10 جرم اول استان هستند.

رئیس دادگستری استان در ادامه با هشدار به وضعیت اعتماد در جامعه خبر داد: کلاهبرداری 22 درصد، مطالبه چک 58 درصد و تصرف عدوانی 38 درصد در استان افزایش یافته است.

جمادی با بیان اینکه جرائم خشن در استان کاهش یافته است، اظهار داشت: اگر امنیت را در همه حوزه ها برقرار کنیم زمینه توسعه در زمینه های راهبردی فراهم می شود.

وی مقابله با جرائم را مربوط به یک نهاد خاص ندانست و تصریح کرد: همه نهادهای اجرایی و فرهنگی باید در کنار مسئولان قضایی و انتظامی پیش قدم شوند در غیر این صورت نباید انتظار کاهش جرایم را داشته باشیم.



تاریخ انتشار : 11 آذر 1392, 19:42



» اخبار مرتبط:

  • کشف اصلی ترین علت طلاق توسط رئیس ثبت احوال کهگیلویه
  • هشدار!! آمار طلاق در گچساران 14 درصد افزایش یافت
  • افزایش 19 درصدی صادرات کهگیلویه وبویراحمد
  • کاهش 9 درصدی واردات در دو ماه نخست سال
  • تخلف محرز برخی دفاتر طلاق دهدشت در اجرای صیغه طلاق
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟