مشروح اخبار


» آخرین خبرها از پرونده زمین خواری در " کوشک ابول "درکهگیلویه



مسئول روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور حکم متخلف زمین‌خواری در منطقه کوشک ابول خبر داد و گفت: منتظر...

 

به گزارش راک نیوز ؛ سعید نظری امروز در گفت‌وگو با  فارس در یاسوج در خصوص گزارشی مبنی بر ردپای زمین‌خواران در اراضی ملی کهگیلویه در سایه کم‌توجهی مسئولان، اظهار کرد: منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد چشم همیشه بیدار حفاظت از عرصه‌های جنگلی و مرتعی استان بوده و برای حفظ و حراست از آن‌ها هیچ‌گاه چشم بر هم نمی‌گذارد.

وی رسانه را حامی منابع طبیعی برای جلوگیری از هرگونه دخل و تصرف در این عرصه‌ها دانست و گفت: اگر دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگ‌ساز به خصوص رسانه‌ها و صدا و سیما همکاری بیشتری با ما داشته باشند به یقین وظایف خود را بهتر و راحت‌تر انجام خواهیم داد.

نظری در ادامه با بیان اینکه اداره‌کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد پی‌گیر پرونده اراضی کوشک ابول بوده است، تصریح کرد: یک بخش از این پرونده ساخت و ساز و تصرف عدوانی بوده که با توجه به پی‌گیری مستمر اداره منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه و نظارت اداره‌کل منابع طبیعی استان و کمک‌های فرمانداری کهگیلویه، پرونده در شعبه دوم دادگاه عمومی حقوقی یاسوج پی‌گیری شده است.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پس از کارشناسی‌های یک نفره و دو نفره رأی متخلف در دادگاه صادر شده که ما نیز منتظر ابلاغ آن از سوی مرجع قضایی هستیم.

نظری از طرح این موضوع به دلیل اهمیت آن در شورای تأمین شهرستان کهگیلویه سخن به میان آورد و گفت: باید از تلاش‌های بی‌وقفه فرماندار، رئیس اداره‌ منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه و به خصوص رئیس دادگستری آن شهرستان و پی‌گیری مدیرکل محترم منابع طبیعی استان در این خصوص از سوی منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کنم.



تاریخ انتشار : 18 آذر 1392, 09:39



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل جدید منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • فرهنگ‌سازی و همکاری همه مسئولان تنها راه نجات این عرصه‌های خدادادی است
  • رئیس جدید منابع طبیعی گچساران معرفی شد
  • ریشه‌کنی گیاه بیلهر در کهگیلویه و بویراحمد غم‌انگیز است
  • خسارت 25 میلیارد تومانی سد چم‌شیر به عرصه‌های طبیعی گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟