مشروح اخبار


» کشته شدن یک مامور نیروی انتظامی درکهگیلویه وبویراحمدبا گلوله همکارش



روز گذشته طی یک حادثه که در استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاد مامور نیروی انتظامی  هنگام انجام وظیفه درپی شلیک گلوله همکارش کشته شد.حادثه ای که شاید ...

روز گذشته طی یک حادثه که در استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاد مامور نیروی انتظامی همکار خود را با شلیک گلوله به قتل رساند.
به گزارش راک نیوز ؛ به نقل از بویر ,در جریان این حادثه وقتی که خودروی پراید به دستور ایست ماموران نیروی انتظامی بی توجهی کرد، عملیات تعقیب و گریز ماموران پاسگاه بین راهی در محور یاسوج - اقلید با خوردوی متهم شروع شد.

پس از گذشت مسافتی وقتی خودروی متهم همچنان بی توجه به دستور ایست به راه خود ادامه می داد با شلیک سه تیر هوایی نیز به متوقف نشد که سرانجام یکی از ماموران به بسمت خودرو شلیک کرد که متاسفانه در حادثه ای بیسابقه گلوله شلیک شده پس از برخورد با بدنه خودرو کمانه کرده و به سر یکی از ماموران اصابت کرد که منجر به فوت وی شد.

کمانه کردن تیر و برخورد با مامور نیروی انتظامی یک اتفاق کم سابقه بوده که ناشی از بدشانسی هر دو مامور در حال انجام وظیفه بود.

راک نیوز واصحاب رسانه" این مصیبت را به خانواده آن مرحوم و پرسنل تلاشگر نیروی انتظامی تسلیت گفته و برای شادی روح آن عزیز سفر کرده علو درجات را مسئلت دارد



تاریخ انتشار : 18 آذر 1392, 13:29



» اخبار مرتبط:

  • موزهایی با طعم تریاک در یاسوج
  • کشف بیش از 350 کیلو تریاک از یک خودروی واژگون شده
  • پسر 12 ساله ، مادر خود را راهی بیمارستان کرد
  • فرار ناموفق قاچاقچیان؛ در شهرستان بویراحمد
  • فرمانده انتظامی باشت مورد سوء قصد قرار گرفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟