مشروح اخبار


» کشته شدگان تصادفات کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از زلزله بوشهر است



معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه براساس آمارهای کنونی تعداد کشته شدگان تصادفات جاده‌ای در این استان بیشتر از تعداد کشته شدگان زلزله بوشهر است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه براساس آمارهای کنونی تعداد کشته شدگان تصادفات جاده‌ای در این استان بیشتر از تعداد کشته شدگان زلزله بوشهر است.
به گزارش راک نیوز ؛ الماس گشتاسبی اظهار کرد: حدود 80 درصد از کشته شدگان تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد در 70 نقطه حادثه خیز این استان جان خود را از دست می دهند که این نقاط حادثه خیز کاملا شناسایی شده هستند.

وی گفت: آمار کشته شدگان تصادفات جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد از تعداد کشته شدگان زلزله بوشهر بیشتراست و ما معتقدیم اگر کارهای پیشگیرانه صورت گیرد شاهد کشته شدگان مردم و یا مسافران دیارمان در این نقاط نخواهیم بود.

گشتاسبی با اشاره به اینکه ضروری است نقاط حادثه خیز در محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد رفع شود، ابراز کرد: نگرانی فراوانی در این زمینه در بین مردم وجود دارد.

معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر مسئولان مرتبط تدابیر ویژه ای در این ارتباط بیندیشند یعنی از وقوع تصادفات در نقاط حادثه خیز پیشگیری کنند شاهد کاهش برخی جرائم مانند ضرب و جرح نخواهیم بود.

گشتاسبی اظهارکرد: در برخی از جرائمی که در این زمینه شکل می گیرد می توان پیشگیری های لازم را انجام داد و شاهد به حداقل رسیدن جرائمی که بعضا عواقب نادرستی را نیز دارند بود.

این مسئول قضایی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیاست کلی دستگاه قضایی در زمینه پیشگیری از وقوع جرائم بویژه جرائم خشن بر فرهنگ سازی است اما در این بین نیازمند همراهی مسوولان و مشارکت مردم هستیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه ها در کاهش پیشگیری از جرائم مختلف یکی از موثرترین ارکان محسوب می شود که شایسته است در این بین از خود کوتاهی نشان ندهند.



تاریخ انتشار : 21 آذر 1392, 22:59



» اخبار مرتبط:

  • پزشکی قانونی آخرين آمارقربانيان زلزله را اعلام كرد
  • حذف 22 نقطه حادثه خيز در کهگيلويه وبويراحمد
  • تلفات رانندگی در كهگیلویه و بویراحمد 14 درصد كاهش یافت
  • حادثه پشت حادثه !!/ کشته‌شدگان تصادف آبادان ـ ماهشهر به ۱۰ نفر رسید
  • افزایش 66 درصدی طلاق به درخواست زوجین در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟